Monday, April 26, 2010

Princess Frog N Banana Tree


semua ada favourite fairy tales sendiri...
aku pon same...
aku mula2 bukan suka sgt fantasi tentang 'katak'...
tapi ada seseorg telah campakkan diri aku dlm dunia ini...
apabila teringat dia...surely aku akn senyum...menyengih sorg2....happy sgt...
tapi itukan fantasi...susah nk simpan lama2...
hahhaha
so,memori 'katak' tu sekarang hy kekal kat otak aku ja...aku tak penah mjauhkan diri aku dr 'katak'...sentiasa jd pminat setia..meskipon aku tau...
nk jmp FROG - kawan sejati - mmg payah...
korg mesti pelik kenapa aku gelar kawan sejati 'frog'....
hahahhahahha...
someday aku akn cerita...
juz wait my next post k...
oh ya...gambr ni...-sori terbalik- malas nk rotate...- adalah kenangan aku...dgn katak...
erm....kat sini aku lepak dgn dia...dah lama sgt memori ni...aku tak penah simpan gmbr katak aku...hy ini aku mmpu share......
wasalam.....

No comments:

Post a Comment