Sunday, September 26, 2010

beRubah????

aish!!

sejak cuti slepas raye...tlalu byk yg aku notis.... (benda sekeliling aku lah) aku mmg pmerhati yg baik...n pengumpul cerita yg tbaik..dlm klik aku lar...hahahha...jd...beware wif me....hahahhaha

aku-
aku rase aku makin btambah berat badan...macam siut.
padahal, aku agak kontrol makan yah (yeker..??) hahhaha..ntah!!
mungkin stress n 'khusyuk' sgt wat tuto plus assingment...mbuatkan sistem pcernaan n metabolisme aku tganggu...
sebab, asal wat no je...perut aku asyik 'bnasyid minta diisi...tp ats kul 9mlm kalo dia bunyi...jgn harap aku nak layan...hhaahha....

p/s: miss leong kata, perut mudah konfius kalo tgk malam...tp kalo 1 hari santak lum makan tu bukan konfius...so beware yah....jgn jadi gemuk or tlayan akan kekonfiusan perut anda..hahahha

second...
jadual tido aku sgt2 pendek sekarang...
bahana duk matrik mmg begini....nikmat tido awal dah ditarik...
haish...'tgk Mr. Hassan saya dah melunasi apa yg Mr Hassan suh...iaitu meminimakan jadual tido saya'...
yups!!! sejak nak cuti raye ni...aku n beberapa kawan aku (yg aku tau lah sebab mereka study di bilik aku) .... ktorg  hanya tido 4 jam utk  3 hari berturut2... 3 hari lepas..!! perh!! d bez moment!! becoz we all, got fz fever...very njoying doin that!!

next...
lappy was not wif me as im at KMJ...
tp peduli apa...ramai yg sludup lappy...huhuh...
tapi..aku tak bw tau...aku spt yg dketahui umum...aku ni salu jd budak baik....hahahah (kalo aku nak lah...) aku tak bw k....
ha apa??? macam mane aku leh o9 kdg2?? hhehehheheheh..... ni sume adalah gara2 teknologi yg smakin maju...asalkan ada fon or lappy...sume benda leh jalan...juz ckp...sume jari anda akan uruskan...hhahaha...
gara2 Opera.mini lah...sume tak kisah ada or tak lappy tuh..hahahha...
ni lah dy....sume benda ni bahana dy kuat...MELEKAKAN....aish...tp aku takder lah ekstrem sgt guna jadah ni....hahhaha (aku se sayang sgt dgn SE G502 aku)

dulu...
org duk rajin minta...'pjm lappy...nk o9...' ni ayat standart ar....
tp skrg... 'pinjam fon...mk o9...' huhuhuhu... BAHAYA... aku stil dgn prangai aku yg dulu (insyallah, no fon during study...)

lagi satu hal...:
kenapa manusia berubah tlalu cepat...kalo demi kebaikan takpa lah....
allah reda...aku pon ske...tapi kenapa manusia nan sorang tuh.....makin hari wat aku jelak!! uish...wat type of person daaa....

akak,
ko pasan tak kawan ko tuh...sgt pelik sejak naik cuti ni...nape ekh?? hahhah...apap2 pun...aku rase selamat sudah...alhmdulillah....allah dengari doa aku...

now...preparing for PSPM....hahhaha..sporky seh...aftr tat...hack wif 2nd sem....haish...minta doa aku diperkenan juga utk kali ini...TAKUT!!!

ops..ops...
before i go...
aku nak cter lawak skit...(kalo lawak lah..)
"herm.....demi tuhan...
hati aku amat longgar tatkala mdengar guruh bdentum...!!
tuhan aku amat takut...
takut dipanah dgn kmurkaan-Mu..."

aduhai,
spjg mggu lepas...
kan musim hujan...asal petang jer hujan...
nak dijadikan cer...aku tinggal sorg2 dlm bilik...coz roomate aku pergi latihan bola tampar....aku ttido..tp tbangun dgn tsentak...coz dgr bunyi guruh..
dsebabkan bilik aku agak paling belakang kat blok tu...petir seakan bedentum disebelah...dan aku menggigil keseraman...aduhai......mak, sejak bila anakmu ini jadi sangat penakut ni.... malu kot...hahahhaha...

p/s: bilik aku tuh hanya tinggal dua org jer....dr 3..jadi 2...hanya aku dan roomate aku tu jer yg mhuni bilik C3.13...  nur adibah salleh....thx coz jadi roommate aku yg baik....hahaha (dia yg minta taip name eh disini)

k papye...have to go...

wassalam..
adeq

No comments:

Post a Comment