Monday, July 18, 2011

alhamdulillah~ Allah Maha Kaya...

Bismillahirahmanirrahim....Maha Suci Allah yg mcipta Langit dan Bumi...........
seruan doaku diterima...dan aku msyukuri nikmatNya....huk3~

Keputusan UPU ~amat gementar...1001 rase myerbu muka tatkala aku buka portal upu.... jantung antara rase dgn tak rase jer apabila melihat keputusan...pejam celik mataku melihat skrin...3x...tak nmpak apa2....lepas kali ke-4 baru nmpak apa yg tertulis di skrin..aku pun tak tau naper leh lah kali ke-4 mata aku clear mbaca setiap patah perkataan... gemuruh kot~


 apabila ia tcatat~
NURZIELA ARYANTI BINTI YAACOB 
:: KOD PROGRAM : ES58 
 NAMA PROGRAM PENGAJIAN : SAINS (TEKNOLOGI POLIMER ) 
IPTA : UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA (UiTM)

dan saat mata aku tertancap kat tempat aku bakal tcampak~ aku bace lebih 5x kot.... 
UiTM...
huhuh...
alhamdulillah~
dpt polimer...
aku pon tak tau mcm mane minat aku leh mencacak2 terhadap polimer sejak belajar kat KMJ...

erm~
walaupun rezeki aku takder kat UKM...
tapi rase aku bahagia krn ada kawan2 aku yg bakal mlangkah kat sane...
ada jua teman yg bakal mkhabari kpd aku suasana di sana kelak...

so,
taniah lah kat:
Mimi Said - Teknologi Maklumat (sains)
Ika Syazana - Law
Fatin Nazaruddin - Biologi

sedih??

tak lah...
happy utk mereka~

hehehheheee~

akak aku ~ Yanna
bakal tcampak kat UM..
tbaik!!
dlm course Teknologi Maklumat




apapun~
aku dah terima tawaran ini...

mungkin ada hikmah kenapa aku dapat kat sini..
dan aku akan cuba rungkai hikmah itu~ hehehhe

UiTM Syah Alam...
here i coming soon~

lokasi UiTM Syah Alam...
tok maklumat korg...
tak pernah kot aku jejak kaki ini kat area ni...
hahhahahaaaaaaaai~

apapun..
aku harap segalanya akan baik2 kelak...
dipermudahkan segala urusan dan aral yg mjengah...

berdaftar pada 6 September 2011...

segulung Taniah juga kpd F21~
(keluarga di KMJ)


Yot - UMP (Kejuruteraan Awam dgn Persekitaran)
Raden - USM (pure Physic)
Ika - UTM (Sains, Pembangunan Sumber Manusia)
Ila - UTM (Sains, Rekabentuk Industri)
Aer - UPM (Food Technology)
Adib - UNIMAS (Sains Sosial, Kajian Komunikasi)
Li Hui - USM (Kejuruteraan Kimia)
Chin - UTM (Mekatronik)
Fify - UMT (Fizik Elektronik)
Wafiy - UMT (Fizik)
Adam - UTM (Elektrik)
Ghazali - UM (Elektrik)
Syaza - UTM (course she didn't mention)

dan juga rakan2 lain:
K.Ana - USM (pure Math)
Seha - UUM 
Miera - UiTM Arau (Bisnes)
Kina - UTM (Elektrik)
Indah - UHTM (Elektronik)

TANIAH!!!!

kerana semua dapat seruan IPTA...
harap kita bjuang hingga habis...
dan berjaya hendakNya..
amin~

akhir sekali....

statement: aku bakal jadi produk UiTM!!!

^^









1 comment:

  1. semoga berjaya... dan azam takkan pernah dilupakan....... hingga kejayaan dalam genggaman..

    ReplyDelete