Thursday, July 14, 2011

saya BAKAL bertambah kenalan baby....

TANIAH ANGAH!!!

akhirnya angah bakal mdapat gelaran baru kelak...

moga angah gembira dan sihat selalu hendak-Nya...

segumpal darah yg baru berusia 6 mggu...

jaga kesihatan....
salu2 ceria...

uh...
aku seakan jeles pulak...
sebab aku ni mcm spesis tak suka kanak2...
kena lak share budak2 dgn angah aku...
hhahaha...

anyway,
tak sabar tggu hari spesel kelak...
mesti ayah aku-tok Ya
dan mak aku-embah Senah
gembira...

kurniaan Allah...

moga Allah memelihara khabar gembira ni ke penghujungnya...

moga Allah jauhkan segala keburukan dan bala yg tak baik wat keluarga kami...

kerana,
kami amat mengharapkan segala kebaikan dan keredaan-Mu....

perkenankan doa2 kami ya Allah...
aminnn~

ahmad darwish Bunyamin Mohd Faizul
ei Yamin....
kamo bakal dpt sepupu lah nnt...
huhuhuh...

insyaallah...
moga ada keberkatan hendakNya...
aminnn..~


No comments:

Post a Comment