Tuesday, July 5, 2011

mereKa dataNg...meReka perGi..

dah masuk 3 bln 2 mggu aku bsantai dirumah...
aku harap mggu dpn adalah mggu pnentu kat aku...

aku tak ingin selamanya begini...
aku tak ingin selamanya bsantai melihat org habiskan cuti semester...
dan aku mnemani mggu mereka...


aku ingin juga kembali blajar...jika ada rezeki kunjung tiba mggu depan...
aku ingin puaskan hati aku utk bgelar pelajar....
apa jua kesakitan yg aku lalui dlm hidup yg lepas...aku ingin mbuatnya berbaloi utk masa depan...

aku ingin puaskan hati sendiri....

budak SPA~
budak poli~
budak Kolej Nilai pon~

semua dah kembali ke dewan kuliah masing2....
mjalani proses pembelajaran kembali....


pastu...
tak sampai 2 mggu lagi...
budak UiTM lak kembali stat cuti balik....

huahuahauaa...

tapi aku masih di rumah...

mereka dah cuti silih bganti....
aku masih disini...
dah penat dah teman cuti sem org...

entah bila org nak teman cuti sem aku~

moga Allah bagi rezeki kat aku....
uish...seram betul....

p/s: dila dah stat masuk nursing program bawah naugan SPA kat Seremban....harap dia berjaya hendak-Nya kali ni........

No comments:

Post a Comment