Saturday, April 21, 2012

dah balik dah~

assalamualaikum..

hai rakan2.. hai sahabat2.. (takder lah ramai sgt sahabat yg betul2 memeahami diri ini)

herm.. seperti tertera di atas... dimaklumkan aku sedang bercuti mid term break utk seminggu...
alhamdulillah.. jiwa terasa damai mendengar 'suara2' kesayangan hati hamba....

rumah..
ini adalah anugerah Allah wat diri kerdil agar sentiasa terasa aman..
ruangan ini lah pengecas tenaga positif pada hati yg sentiasa kerdil ini..
dan ia adalah kegembiraan wat diri ini...
~bersyukur kerana masih ada mereka = FAMILY~

kehidupan di UiTM Shah Alam sepanjang 7mggu lepas....
amat seronok dan memenatkan..
kerana byk xtvt aku terlibat..
semakin memahami apa yg aku suka dan tidak..
lebih matang dalam pengurusan masa dan diri..
meskipun kadangkala masih lagi memerlukan mereka2 yg 'hebat' itu utk sentiasa menemani diri yg tak beberapa kuat ini dikala dilanda badai masalah...

tapi..
Alhamdulillah.. tiada apa jua masalah yg tak dapat diselesaikan..
kerana aku yakin aku ada DIA.. yg menemani setiap malam2 keseoranganku..
yg mendengar setiap patah pengaduanku..
yang senantisa.. membantu meringankan bebenanku dengan doa2ku..~InsyaAllah...
aku semakin kuat dengan adanya DIA... terima kasih Ya Allah... kerana sentiasa tak melepaskan aku drpd rahmatMU..

Semester DUA...

aku sering ditinggalkan keseorangan utk malam2 sunyiku..
aku sentiasa berada keseorangan dalam rinduku..
~tapi aku tak berani menyatakan..kerana aku yakin insan tersebut takperlukan IA dariku..~

Semester dua..
im strungle for my own..
but..million thx for those who helping me so much in my trigger time... especially my classmates n my senior2.. thx buddy!!
~ maaf jika diri ini selalu sgt annoying korg.. aku bukan insan yg pandai wat org comfort disebelah aku.. kerana hati aku 'keras'~
(dah terbiasa sejak dulu, maaf sangat jika takpernah say 'SORRY' dgn korg...kerana im not this type also~)

Im enjoyed so much in my stady~
-really much love yah-

Dalam Semester ni..
aku berjaya applied Kelab Fotografi pada hari Penubuhan Kelab di Melati A few weeks ago..
im glad!! ~really much~ Thanks Melati~

p/s: aku tak memegang mana2 portfolio pun dlm kelab itu.. malas.. hanya ingin ia wujud dan aku ingin belajar sahaja ttg apa jua xtvt terlaksana kelak... bcause i really do love photography in my own style~
kerana bagi aku ilmu aku terlalu cetek.. biarlah mereka2 'ITU' memegangnya... krn aku yakin mereka lebih baik drp diri yg sebesar hama ini~

ok lah...
let me  show u'olls a few pictures for my mid term life..

sekitar masa dikir barat saringan~
p/s: akhirnya aku berjaya gak merasa suasana jadi peserta dikir~ kredit to all resident Floor5 4B



sekitar masa Kampung Melati
kredit to my team AIR!! hahah kerana sudi extent duty hours with me.. u'olls so komited frens..
p/s: first time tersesat dlm kelompok student FOOD TEC... aigo! 
(memang selalu tersesat pon aku)


sekitar AMAN KAMPUS event..
p/s: honestly aku tak tau apa motif aku berada dlm event ni.. 
tapi i thk positif.. 
waktu ni lah aku 'huhahuha' dgn my senior part 5~
-waktu ni..gila2 aku rindu DSLR aku..-

thx senior krn mnbenarkan saya mnempel dlm sesi fotografi korg...huhu



Sekitar UiTM Shah Alam..
3 Mac 12 - Check in Melati for Sem. 
25 Mac 12 - Class begin
12 Mac 12 - AGM SS
21 Mac 12 - Pelancaran YSS
23 MAc 12 - Gotong Royong Perdana Kolej Melati 
3 Apr 12 - Pertandingan Dikir Barat Peringkat Saringan Antara Aras Kolej Melati (Aspresiasi Budaya)
26Mac-1Apr 12 - Fever!!
7Apr 12- Kampung Melati's Day
7-10Apr 12 - Fever
15 Apr 12 - Kempen Aman Kampus




Photo Taken by Ary Kasya
froggyword.blogspot.com


p/s: sorry, mls nak upload~ just print screen dr album FB aku jer...hahhah  ^^

Semester 2..

kene wat mini project...
kne belajar major ttg LATEX... and POLYMER CHARACTERIZATION (**prefer pggil CHARAC pasal amat mbekukan otak dikala memahaminya)...

kene g lawatan kat Lembaga Getah Malaysia after mid sem break,...
harap dipermudahkan urusan... herm~ insyaAllah..

selain itu...
out of box jap..


thx 
kat Mphing kerana sentiasa mcari alasan utk kami terus contact.. (im not cleaver for create a reason)
serius, hari2 saya teringat kamo.. rindu nak berborak dan wat benda2 tak berfaedah... rindu amat..
dan hari2 juga saya terpikir andai ada buzzing in chat box.. but i realize there not.. so i always appear offline so tat i can walk to any wall i like in conveniently~
p/s: aku wat kat sape2 wall jua yg aku rindu~

thx
inda.. krn senantiasa melayani mesej 'tak matang' aku.. sometime i always thk i have u beside me..
so i send mesej to u.. to act i have live commmunication with u..
*i will trainned myself for not aways disturb u...

thx..
to my own twins... because always be the best sister for me..
sory tak salu mesej.. bz mlukis n segala bagai~
huhu.. take my love yah~

thx
to filza.. krn wat aku terasa ada org yg aku kenal di area yg 'alien'.. *krn kau aku bersungguh2 amik tau peta UiTM...huhu... so skrg aku agak hafal bbrp bilik.. krn dulu aku tak endah aku berdiri dan berada dimana.. sebab aku tak suka hafal blok2 tersebut~
i will always help u if u nid me buddy~
p/s: nama jer duk satu bumbung tempat belajar.. tapi stakat ni.. hanya 5 kali sahaja ak jumpa dia..hahah
very rare time polimer will meet fd tec..

k..
bye..
ihave to jaga rayyan jap...

salam sayang~



2 comments: