Tuesday, May 13, 2014

Surat Jemputan

Assalamualaikum,

Akhwat...
Ukhti..

membentuk...
Ukhwah.

JazakaAllah...

Terima kasih terima saya sbg kawan..

Wlpn kadang² saya ni agak kurang sempurna..tapi kalian tetap sudi bergelak tawa, berserius sama serta melayan shj perangai keanak-anakkan ini..

Tadi murabbi kata..

"Allah dah bagi surat cinta kepada kita berserta surat jemputan untuk ke syurgaNya. Dalam jemputan itu kita diajak bersantap bersamaNya dan kekasihNya Rasulullah"

Tak sedar..

Kita selalu lupa, itulah 'hadiah' yang harus kita kejar daripada Tuhan kita.

Syurga Allah...

Hati nan kecil ini terasa sungguh..lalu terasa panas di bibir mata..

Allah Tuhan ku..

Aku rindu..

Tapi aku belum cukup sempurna..
Aku sudah dapat 'jemputan' itu...

Harap Kau kirimkan hati kami sahabat² yg solehah/soleh..

Amin ya Rabb..

Aku rindu..

Harap masih mampu terus berlari..insyaAllah

Dapat seorang ukhwah pun sudah mendamaikan hati kecil ini..sebab Allah kirimkannya sesuai dgn fitrah..

Alhamdulillah...

p/s: kepada yang berkenaan, saya guna gambar anda jangan marah naa... (senyum)
 — at Perkampungan Budaya Bukit Cerakah.


No comments:

Post a Comment