Friday, August 20, 2010

sedih kowt....

cinta dtg....
cinta pergi...

rindu dtg..
rindu pergi..

aku cuba kisah akan sesuatu akan kamu..
tapi kamu menjauh...
aku raselah..

jadi...
rindu itu myepi
sepi tanpa rase...
shinggakan angin jua tak mahu hantar pkhabaranmu pada aku...


sedih kot..
sehingga aku tak mmpu bsuara apapun...
shgga aku tak mmahami satu pun ttg kamu..
shgga aku rase...
kita semakin jauh..
dan aku seakan ingin mbiarkan sahaja kamu pergi...

ini pun kalo aku mmpu mlagkah pergi dr hidup kamu..

wah!!
sedih kot..

yah!
sedih kot....

tapi aku mmg tak mmpu bbuat apa...
bkn kerana ego...
bkn kerana benci...
tapi...

dek ahanya satu rase shj...
satu rase yg aku sendiri pun tak apakah itu..
huhuhu...

tuhan!!
biarkan sahaja hati ini merindui KAU...
biarkan sahaja cinta ini untuk KAU..
kerana aku lebih rela begini..
aku ingin jadi pencinta yg ikhlas...
bukan pcinta yg hanya mengadu domba...


dan maaf!!
aku mmg semakin tak memahami kamu kot..
redha aja lah yerk...

tapi aku harap...
suatu hari..
satu ketika....
kamu akan tau CArI aku dimana...
sebab aku yakin...
aku mampu sentiasa ada utk KAMU...



coretan utk sesorg...
fahamilah aku...
sebab aku semakin tak mgerti...

No comments:

Post a Comment