Friday, January 20, 2012

seLamat BerCuti Ary K. dan kawan seperjuang!!

Assalamualaikum...

yes...this is true!!
sbb aku selalu ulang ayat ni ari2...

hai2...

ini post pertama sementelah seminggu di 'persisiran medan perang' dan 3mggu berada di 'medan perang'...
herm...what im gonna to say after long this period......

many...
many..
and many story...

but..
yup.. (still have 'but?'.... =="")

hahah~ jgn sedih lah mcik2 semua...adui...aku ni bkn story teller nk citer detail mcm korg harapkan...
adui...

ok...aku abaikan keluhan resah korg...
now im goin to tell bout somebody who are falling in love...

she...yes she...
dia dah ada BF...dia gtau aku dulu..aku adalah rakan yg tdekat akan tau dulu..
tapi sian aku tau mlalui status update dia mggu lepas...so mgkin kawan terapat dia satu FB kot... who know...
alahai mcik.... congratulation.... kamo maju kehadapan drp saya...

saya still pegang 'tiket' single...so..... bukan sedih...cume...saya teringin jadi 'kawan rapat' yg kamo gelarkan dulu...wah..rindu ni...tak tau nak cakap gane dgn kamo... (dush2...terasa nk kusutkan rambut kamo yg lurus tuh....)

ok...dah lama gila aku sepi, senyap dan sunyi.....
sampai aku layan lagu Sepi- Yuni Shara lak hari2.... (bahana rindu environment 'selesa'... dan tertekan amat)
now...saya akan pastikan kamo buzz saya...plsss.....hahhahhaha.... (chatting cannot start without word right...i dono the best word...so i let to you get that..)

seterusnya......
saya makin sayang kawan2 saya....
thx Indah for the best word and appreciation.....
trima kasih krn support aku...

trima kasih...
krn jadi sentiasa jadi org2 yg hebat di hadapan saya...

saya rindu warga Tampin...
seyesly....sebab...
(ntah lah...no word can describe it...)

huhuh...
mggu peperiksaan aku mmg gila...
tapi aku blajar sesuatu drp sepanjang mggu pekse ni...
aku semakain memahami 'miracle' DIA...

terima kasih ya Allah...
krn bantu aku mharungi mggu2 yg amat blur...
trima kasih kerana mperkenankan segala hajat aku sepanjang sem1 ni...
terima kasih ya Allah...
krn mberi aku hari2 yg bermakna....
terima kasih kerana memberi aku pluang mhargai segala hikmat kesakitan ini...
terima kasih kerana sentiasa memimpin aku...
terima kasih kerana terima air mata aku...
terima kasih ya Allah...
tlalu banyak aku ucapkan...
terima kasih ya Allah...
kerana biarkan aku menangis hanya kerana Kau...
terima kasih ya Allah...
terima kasih Ya Allah..

ok...enough for today...
i want take a nap... pnt blajar...


p/s: aku tak tau nper aku sebut kawan aku yg sorg tuh.. mgkin tkejut kot.... ok...hv a nice week... n tggu nx post aku...
*** mcm lawak lak kai layout pink... t aku edit yerk...



No comments:

Post a Comment