Tuesday, January 31, 2012

mencari~


sigma..
Tokina 11-16mm
herm...

baru2 ni ada org offer nak blanja lens tuk DSLR aku...
bkn minta... tapi dah beliau nak belanja... so...hati melonjak2 nak...

herm..
selepas btanya pada clan photografer aku sat tadi dia cadangkan aku amik wide lens...
selepas aku gtau...aku cenderung amik picture jenis camner...
kat sini dia bagi aku stalk antara wide lens yg dia cadang...
so aku share jap kat ruangan ni...

dan ini idaman lens kawan aku tuh...herm...
jadahnya...sume dy duk gtau aku ni...suma RM2k kebawah...
bha!!

hahah..

tamron

oklah...t aku ty ayah aku...
erm...ayah aku lah yg offer ni...
bln 4 t ru decide dpt o tak...

untunglah clan aku ni da ada part time job...
nak follow gak...tp memandang aku ni susah gerak tak macam dia...
so aku mgkin dpt dgr dia duk crt jer la...

herm...
kalo korg ada minat yg sama gak cam aku...
korg leh lawat page ni gak.. GADGETPRO ENTERPRISE

kat Syah Alam Sekyen 19...


so...
enjoy ur self!!

^^















No comments:

Post a Comment