Friday, February 3, 2012

sabar~

"sabar yer~"
ni jer aku mmpu ckpkan...

hahha....
post reunion nnt aku wat ok...

tp kali ni biar aku gtau napa aku tak wat serentak spt mana aku arrange dulu...
*aku tak suka org salah fhm dgn aku

korg salu ckp ayat ni~

"adik, bila nk kumpul ramai2 lagi??"
"adik, reuion~ =.="
"adik, rindu~"
"adik...aku da lama tak jumpa mereka"
"adik, bila nak wat ni??"

honestly..aku rase amat sedih...

'kenapa?'

aku tak mampu wat...
ni jer yg aku mmpu katakan...

ingat aku tak rindu??
ingat aku tak teringin ker??

nak sgt...
nak sgt berada dlm kelompok korg...

'kenapa??'

aish...
biarlah masa yg mnntukan dahulu...
akan ada rezeki punya...
wat masa skrg aku mmg tak mmpu reunion lagi...

pbatasan masa...
ruang..dan minor reason yg tak logik...

one sweet day....
aku akan pggil...


p.s: aku selalu memantau cuti2 kita semua... ingat aku tak wat pape??

oyah...
tempoh hari...
ada yg mengatakan mereka terikut hobi aku mbaca...
thx...tp aku nk gtau..aku dah lama tak mbaca bhn bacaan novel yg bergenre cinta...hahah...segelintir kawan yg minat mbaca dan suka bermadah...pasti akan kaitkan dgn aku...

ah~ friends is so sweet....

genre jiwang...
lagu 80-an...
weh...aku dah blajar dengar lagu ni sejak zaman sekolah rendah lagi...
so bila korg pasang lagu ni~ mmg aku boleh join korg spontan jer...
jgn pelik...byk sgt hiburan yg korg fllow aku leh fllw juga...hahha...

p/s: amat jarang org leh tau apa aku minat...dan bila korg tau...korg akan kata... "ah~ tak percaya lah...."  :)

aku tgh mcari clan yg minat hindustan...ada tak??
hahaha~ aku dah jumpa...tp..susah nak jumpa yg ngam dgn hati~



No comments:

Post a Comment