Sunday, February 5, 2012

selamAt ulAng Tahun Kelahiran

holaaa....

first thg, first tgk gmbar ni...
hahha~

congratulation to my twins n myself...
become 20th edy~

so korg pon leh agak an aku nk ckp pasal bday saper??
pada hujung bulan lepas...30 Januari
selepas menempuhi kenduri...
kami sambut bday...

thx to my beloved friends..
inda and filza.. krn join lunch kami.. *4 org jer...
meskipon simple...tp ia mmpu wat kami tersenyum sudah~  :)

thx dgn kek...drp Filza...
tak minta pon...tp dpt...
hohoho...

lega dpt berjumpa dgn mereka....
tuntut janji dr inda tuk jumpa aku....sejak dr balik cuti sem...baru dpt jumpa dia pada hari ni...

lega dpt jumpa Filza...
aku se dah dekat setahun kot tak jumpa...kali terakhir jumpa masa bday Alif yg lepas....

longgar sikit kotak rindu aku...hahhahah
*terlebih sudah~

p/s: aku tak tau nk update post ni gaya mana..~hhahahah... (so sori ayat yg tak related ek...erm...teruskan mbace dgn ikhlas ek)

ok...nx gmbar~

tahun ni agak terkejut terima wish yg byk juga....hahhah...
ni antara wish yg tertampal kat wall FB aku pada hari kejadian...
ni tak termasuk lagi kad wish bday maya huhuh~

majoriti wish tuh dtgnya dr jiran FV aku...hahhaha...
dan kawan dr KMJ, PSSS, SKPLS n classmate Polymer..
*tersedar sama bday dgn Faidhee... huhuhuh... mana aku tau...dia tak approve aku kat akaun FB dia pon~

sepanjang hari kejadian...
mak~ abang aku... Dibah...
menyanyikan lagu 'Ulang tahun'...utk kami...
aku pon tak tau motifnya...
tp sgt comel....hahhaha...

terutamanya dari mak...
tersipu2 aku mnerima...
akhirnya..aku minta hentikan shj...

selain tuh~
dpt juga nyanyian drp org jauh...
thx Ama....oleh sebab aku dah tidur awal...
aku mdengar dia nyanyi aku dgr dlm keadaan mamai...
aku rase hari yg sama kot...dah dua kali dia tipon mase bday aku...
mesti dia sakit perut...
esok pagi bila aku bgn...aku se mcm mimpi jer...betul ker ada org nyanyi tok aku?? 
*tok kepastian aku check list receive call..

masa hari kejadian...
kami makan dua kek..

kek dr filza...
dan kek dr Diba...
huhuhu...
thx la sgt kan...
masa hari kejadiannn.. makanan malaysia langsung tak bersentuh...
nasi tak der...mak tak masak lauk...

so...tengahari makan Domino's Pizza..
malam mkn Pizza Hut n Secret Recepi..

penuh dgn kek dan Pizza~

muak aku mkn pada hari tuh...

hadiah??

herm..
selalunya kami punya hadiah postpone kedepan...
selalunya...dapat hadiah drp family jer...
so tak hairan pon tak dpt... dah terbiasa...
maklum sgt...~

ok..

nak wish bday kat ayah pulak!!
ayah punya bday lagi awal...
3 Jan tu ari...
erm...
ayah...adik bsyukur sangat ayah masih sihat shingga saat ini...
harap ayah dan mak sentiasa sihat..
agar kelak.... anak2 ayah dan mak dapat berbakti pada kalian....
happy bday!!! :)


ok...ni jer ulasan tok bday kali ni..trima kasih!!!

ayah punya kek

kek bday kitorg drp dba

kek bday dr filza



No comments:

Post a Comment