Sunday, February 12, 2012

sMall preseNt~

aLhamdulillah~  terima kasih daUn kelAdi...

trima kasih Indah


A few days ago...
Inda baru bjaya menyampaikan hajatnya ingin menghadiahkan kami sempena Birthday yg lepas...
~lawak tol~

hahhah..

thx Inda~

p/s: aku dah biasa trima hadiah birthday lewat...semenjak dulu lagi aku tak pernah pegang hadiah sendiri tepat pada hari kejadian... org yg beri selalu akan kata, "birthday ko awal tahun....wit selalunya banyak pakai tok stat awal tahun ni...sori... ada rezeki aku bg tau~   ^^ "


masa buka hadiah tuh...
spontan jer aku gelak dan tkeluar ayat "walauweh, KATAK!!!!"....hahhah.. (nasib bukan katak betul...)
gelak golek2 aku...
apalah inda ni... comel...comel sgt...


p/s: minta main2 jer nak hadiah..tak sgka dia bungkus tol2 kali ni...


adia dari inda tok aku

adia dari inda tok akak

small charm from inda for her twins   ^^

inda pesan...
bawa adia ni jadi pneman kat kolej...pelok tok ganti dia waktu tido...
and charm tuh...bila bosan belajar goncang2 n renung2kan masa depan...
huhuhu..yerlah...aku terima pesanan dia..

charm ini disertakan sepotong ayat tok kami....huhuh


p/s: aku tak faham lah indah~



insyaallah... sem ni aku akan bawa bersama pemberian ni...
hehhehe... gracias gurl~


p/s: bila la aku dpt adia drp family ni eks???   hermmm ~   =.=

No comments:

Post a Comment