Tuesday, July 23, 2013

Spirit warrior...

Assalammualaikum..

ini adalah momenta ayah memberi wish Goodluck kepada ku utk paper sem 3...

believe me..
im cried like a baby...


#thanks ayah.

#1st


#2nd


aku nangis bukan sebab ape...
sebab takut dgn diri sendiri tak mampu buat sehabis baikkk..

takut tak mampu..

semester 4 sangat susah..

tapi apa nak diherankan..
ramai jer student lain lagi susah.. <<< ayat pemujuk hati

so ni kesusahan yang aku rasa..

no story longer..

i know everybody have own part to pass through journey as student..

so ignore my story..

:)

semangat drp ayah sgt2 diperlukan..

minggu exam ni aku tak bercakap dgn ayah pun..
wlpn rindu.

sebab aku tak sggup tipu ayah..

ayah mesti tanya...

"paper macam mana?"
"anak ayah kan hebat mesti dpt buat punya. betul tak?"

mana blh aku jawab jujur..
habis jer paper..
aku murung..
paper susah ayah..

tak nak menipu so aku just text ayah and mak bila 2 jam sebelum masuk hall..

Alhamdulillah..

Allah bagi saya ibu bapa yang hebat..

satu jer pengharapan aku.

aku harap aku lepas sumua paper..

dgn pointer aku tak jatuh below 3.0..


doakan utk aku..
inshaAllah~






4 comments:

  1. eee.. samelah..aku pung mcm tu tau.. asal nak exam je mesti text parents .. pastu meleleh lah pulak mata ny,, terharu orang yang tersayang wish kite.. hehe =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... normal things rite?
      we afraid. then cried. herm...

      Delete
  2. jgn wat post camni la.. wat org nak melalak ja

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekeleh... huhuhu... muhasabah... takot sem dpn aq lupa aq ngis.. so ini hy post reminder.. :P

      Delete