Sunday, May 30, 2010

pergh!!!!!!!!! jeritan aku yg hampa....

  • aku hampa
  • aku kecewa
  • aku sedih
  • aku marah
  • aku letih...
  • aku geram....
  • aku tensen!!!
sakit hati sakit jiwa........
pada 0012H semalam....aku mjerit kat depan laptop aku...aku tidak pedulik aku kene tegur dgn ayah n akak..
sebab bengang mguasai diri aku....
mana tidaknya.....memori card SE G502 aku tetiba wat hal bila aku read dgn laptop aku...semua hilang macam tu ja tanpa ucap 'selamat tinggal'......
marah tahap gaban!!!
memori terlalu banyak yg terakam dalam tuh....aku tak mmpu describe dgn kata2 betapa aku sayang sgt memori dlm tuh!!

  • 1000++ pic
  • 200+ lagu
  • 13 vdeo........

ol not edit yet...not transfer yet...marah betul aku....
kali ni sudah 2x aku lesapkan gmbr bharga aku terutama gmbr kat KMJ.....fresh pic lak tu...gmbr curi aku pon da lesap....speechlees sudah!!...
dulu dr kamera LUMIX.....tcicir dalam bus...leka belek buku py pasal...azab betul!! malas aku nk egat balik...sebab mase ni aku kena ganti balik kamera tu sebanyak RM600...

tapi...ni kan phone aku...hahhaha...bila kenang balik...
aku rase btuah gambr tu ilang...lesap camtu ja...sebab, esok petang ramai nk spotcheck phone aku n belek...
achik aku...siap slonkar folder sms aku..katanya nk wat report kat mak aku...aku bkn kesah sgt pon..coz takde yg aku se penting...
hahhah...lucky pulak rasenya bila si katak nk belek phone aku n cari yg 'luar biasa' dalam pic aku...mmg lucky.....!!! coz suma bukti aku wat jahat ilang sudah...
thx to God becoz let me realise my stupid habit.....

wassalam....
~tak marah pon....~

No comments:

Post a Comment