Friday, October 21, 2011

lapang punya lah sempit...

assalamualaikum....

yuhuuu kalian...sihat..??

erm...pertama sekali aku nak gtau..
aku amat bizi dgn jadual harian aku...
dan paling benci ISNIN!!!!

ok~ abaikan statement kat ats jap..aku nk crt apa aku dpt spjg aku 'senyap'...


pada Rabu lepas... 12hb Oct...hehhe..aku bertentang mata sesaat dua dgn tokoh negara ni...
Dato' Dr. Syed Muzaphar Syukor Angkasawan Pertama Malaysia...herm...beliau just bg talk pasal pengalaman kat ISS tu.. and honestly, majoriti drp org yg mendengar talk beliau...bukan heran pon dia nak ckp apa...sume dok heboh dgn DSLR n henset canggih masing2 rakam dia kehulur kehilir kat DATC..dan oleh sebab aku duk kat depan beliau...aku ni tak lah sgt di kategori heboh sgt mcm 'dorg'...yg duk heboh klik kamera fon/digital dorg...

seyesly...
he is very charming person....
mmg kagum tgk dia berdiri dpn kami..budak2 FSG UiTM Syah Alam...
sume rata2 masih mengagumi beliau...dimana skrg ni beliau masih lagi belajar kat HUKM amik ortopedik dan baby first dia gurl yg beliau kata namanya Sofea..

huhu....
lepas hajat nak tgk beliau sedari F5 dah lepas...

ni bukti Dato' Syeikh Muzaphar begitu hampir dgn aku...aku tak terdaya nak klik fon bila dia betul2 5 tapak kat dpn aku...pasal tgn aku mgigil gila...huhuhu


then...perkara seterusnya...

aku berjaya juga pegang ular...

erm..org ramai takut benda ni...terutama yg tergolong dlm sikap perempuan yg menyerlah..bila aku pamer gambar ni.... sume dok kata.. "eeewwwwwwwww....geli...sanggup ko pegang".....


"yes, im...aku mmg pegang..n sanggup..."

krn...pegang ular adalah dlm bucket list aku spjg aku bergelar student...sejak dulu lagi aku cube nak pegang..tapi tak diberi peluang...sbb, gurl lain...terutama kawan aku...suma takut ular..takut serangga... so, aku heran...sebab... perkataan "ewww" tak sesuai langsung pada tempat dan keadaan kadang2...sume mind set kot... takkan takut lipas...habis roomate jadi mgsa ridsect juga..wat dono sudah...t dorg lari lah.. (sometimes, aku jijik gak dgn lipas....)

pengalaman pegang ular...mmg best...dgn kulit bersisik...terasa otot badan ular ni bergerak meliliti tgn aku...menandakan aku puas dgn pengalaman ini... minta juga kat penyelia binatang ni...nak kendong ular sawa kuning yg besar, yg beratnya sekitar 20-30kg...tp tak boleh..huhuh

***** p/s: aku tak berani pandang mata ular...harap maklum~

so...lepas aku berjaya mbunuh pengaruh kawan2 gurl aku yg lain ttg ular...

next...

setelah sekian lama.....mampu jua aku check group darah aku apa...

erm...ni pengalaman aku juga...n tersenarai juga sebagai salah satu bucket list aku.........iaitu megetahui kumpulan drh sendiri....ok...seperti yg tertera kata atas....aku tergolong dlm kupulan darah O+ yer...golongan org yg selalu 'baik hati!!!'

herm...syukur alhamdulillah...
aku berjaya pangkah 3 perkara drpd bucket list aku dlm mase satu hari...

terima kasih lah kat Hari Sains dan Teknologi (CARSTECH)  FSG UiTM Syah Alam....huhuh...
im njoyed CARTECH's week so much~

then...
for u'all information...
hari aku dah mula padat dgn kerja...test..assingment n penglibatan xtvt luar kelas...dah nak masuk 2 mggu...bilik aku hanya jadi persinggahan utk beradu jer...huhuh....

penat amat...
hanya tuhan jer tau....

** nak balik uma **

huhu...
dalam dua mggu ni...sebelum bercuti mid sem..aku kena mnepuhi test...
ada lagi 4 test lagi...hermmmm...

doakan aku...
trima kasih!!!




5 comments:

  1. biarla aku jadik 1st person ntuk comment ( slama ni blogwalking jer, tp bapak gle malas nak comment)....

    >.<! omoo,x minat sgt Dr SMS, tp tak deny yg die tu cute.. :")

    ReplyDelete
  2. huhuh...yerp...he is one of the best man for malaysia..

    ReplyDelete
  3. stuju gle aq dgn ayt ko..." dieorg dtg stu bukannye nk dgr sgt per Dr. SMS ckp, more too flashing their DSLR"... i couldn't agree more, tht's up with U students nowadays...

    ReplyDelete
  4. pastue...ty soalan..yg soalannya tahap budak f5...mmg lawak...pakat mik pluang nk tgk mata Dr SMS dpn2...huhuh...dr SMS da hafal sumua jwpn mcm ikut skrip...

    ReplyDelete
  5. laa yeke... sama la kalo imam muda bg talk kat sini ritu

    ReplyDelete