Saturday, February 2, 2013

Different

Assalamualaikum..




different....
berbeza~

ia adalah watak dalaman...
ia adalah corak pemikiran kita...
ia adalah penampilan kita...

dah umur 21..

nk wat paradigma thadap 3 perkara yerp...
mnimbulkan kontras dlm diri yg boleh mbuat kmo unik...
berbeda drp individu2 di luar sana...
*kualiti ni selalu ditanya dlm sesi temuduga... kan??? 

whats make u different?
apa yg mbuatkan kamo berbeza..?

setiap individu punya kualiti personaliti..
yg dicorak melalui persekitaran hidup,pembacaan dan kepercayaan dalaman.. *internal believes*

setiap individu...
diamanahkan tujuan hidup yg berbeza..
utk mjadi khalifah dimuka bumi ini...

mcm kwn aku ni pesan lah... utk 21st bday...


pencarian masih dilakukan...
insyaAllah~

dulu masa g Kem LEAD pun..
Apb. aku diajukan soalan al-Quran dan pencarian hidup.. 
aku jawab aku mahu mencari makna pengisian hidupku malaluiNya..

Seimbang Dunia Dan Akhirat
Dari Abu Hurairah r.a katanya:Nabi saw. bersabda yang maksudnya:Sesungguhnya agama (Islam) itu ringan. Sesiapa yang memperberat-beratkannya maka dia akan dikalahkan oleh agama. Oleh itu kerjakanlah (agama itu) mengikut sepatutnya atau mendekatinya dengan yang sepatutnya dan gembiralah (kerana akan beroleh pahala) serta beribadatlah (mohonlah pertolongan Allah) pada waktu pagi, petang dan sebahagian malam.

:)

Happy 21st Birthday..

thanks kepada yg wish and doa utk saya...

thanks yg sudi menyambutnya dgnku...

Diba
Angah
a. Nuar..

lot of love....



Potong kek tiramisu sorang2... my twins sambut atas gunung kinabalu~ 











No comments:

Post a Comment