Wednesday, April 27, 2011

anak ayah yg gila gadjet!!!

herm...
sesaper yg hampir dgn aku...
mgkin dorg faham dan maklum sgt yg aku ni mmg giler gadjet....
aku...kalau pergi maner2 mesti ada sesuatu yg aku pegang yg akn mbuat org mbuat soalan ni...
"apa tuh???"
wahahahahha... mmg saja nak pancing org dgn solan ni...
dan yg lagi mherankan org ialah...
gadjet aku mesti boleh dibawa kat mane2 dan boleh disumbat kat mane2 beg...
sebab ia comel dan tlalu comel....
hehehhe...
susah ar nak tunjukkan gmbr gadjet tsebut sebab aku mnaip bukan di lappy aku sendiri...
so agak sukar nk download gambar gadjet2 kat situ...
anyway aku akan tunjukkan gadjet aku yang tbaru.... dimane aku mdapatnya atas pemberian ayahku sendiri sebagai hadiah bday yg ke-19....huhuhu...ayahku mmg yang tbaik....


xperia 8

canon 1000D...
perkara2 ini telah myumbang senyuman yg puas di wajahku.... hahahha...

thanks ayah!!!
adik suka sangat!!!

insyallah adek akan jaga mereka dgn sepenuh hati...

hum.....

ada banyak lagi gadjet...nanti2 aku upload kat sini..aku ada mini speaker...kegunaannya amat maximum bagi aku...sebab ia boleh disambungkan kat mane2...and ada pelbagai wayar yang boleh diguna pakai untuk pelbagai keadaan... huhuhuh... aku skrg tengah tggu bajet nak beli jam target aku...
tapi entah bila kesempatan aku nak g tinjau jenama B.U.M. insyaallah kali ini aku akan beli sendiri dgn wang aku...herm....
sebenarnya....aku mgidam banyak gadjet dan banyak benda...kalo aku nampak..mmg aku rembat....
perangai aku yang satu ni...mbuatkan kembar aku jengkel...sebab btentangan dgn minatnya...yerlah..org gi shopping beli baju..kasut...n bla2 seumpamanya seiring dgn perngai si gadis....tapi aku...len sikit....wahahhahah....
tapi apapun....inilah kegemaran aku....kegemaran yg satu2nya sama dgn kepala ayah aku....hahhaha....
terima kasih ayah....

No comments:

Post a Comment