Friday, April 29, 2011

kehilangan

hilang...

biar senyap drp bisu..
biar sepi drpd kelam...

biar sepi itu mbuatkan aku bisu...
biar bisu itu makin mbuatkan aku senyap..

asalkan aku mdgr suara angin
yg mbawa beritamu padaku..

yg bnr,
ary Kasya...


hilang itu mbuatkan aku sepi...
yerp..
almost rite...
shingga rase itu mjengah idup aku..
baru aku rase..
ia amat bmakna buat aku...
(mmg slalu aku beritahunya pun..)

tapi nak wat gane..
dah begitu caranya kami bpisah...

maaf..
aku tlalu kalut mase itu shingga aku leka dan alpa...
yg kau takde lagi utk aku genggami...

dek hanya kerana pokok ditendang... (pastinya bkn aku)
tebuan ka penyegat mengintai kita.....
mbuatkan getar tubuhmu...
masih terasa shingga skrg..
mlekat mjadi satu dlm diri aku...
tapi nak wat gane...
dah takdir yg mbuatkan kita bpisah begitu...

jika mampu diingat kembali...
aku sanggup mgantikan dgn apa shj utk mengingat kau...
bgimane saat kita blh bpisah gini...

aku masih mmerlukan kau..
perlu sgt utk mjaga mase aku...
mnemani saban waktu gembira aku...
hanya kau yg memahami apa perluku...
dan apa mahuku...

tapi...
itu lah takdir yang memisahkan aku...
aku dan SE G502 selamanya...
sejak 1 April 2011...
rindu hanset aku!!!!!

peristiwa ini da blalu....
tapi kesannya amat mendalam bagi aku....
aku hampir kehilangan kawan...
aku hampir hilang memori di KMJ...

tapi Allah Maha Kaya....
Dia selalu tau yang aku tak bisa tega bdiri dgn sunyiku....

alhamdulillah....

krn kmo...
aku amat mhargai pengenalan kita...

aku amat terase kesal kerana telah wat kmo mnangis... ~tkesan shgga skg...
MAAF....

sekian...

No comments:

Post a Comment