Wednesday, April 27, 2011

patah tumbuh hilang bganti.....

herm...
korg agaklahkan.....apa yg tumbuh? apa yg bganti...??
huhuh..

a few days ago...
aku baru tamatkan program matrikulasi....
hurh!! tamat sudah...hari2 tensenku kat sane....
kembali sudah aku kepada rutin hidup manusia normal...
tak payah g aku se tertekan mhadap paper or mnekan kalkulator supaya dapat jawapan 'KOSONG'...

yarp...
rase tensen hilang...
tapi ruangan itu bganti dgn bbakul2 rindu akan suasana disana...
ragam klasmate...
ragam blok...
ragam blok F..
jiran...
dan lectures.....
aku ngigau 3 pagi semata2 tbangun ingat fizik,,,
mmg gila...
dan subuh tadi...
tetiba aku teringat apa itu 'enantiomers' n list test experiment kimia...
ngapek betul....
mmg sah tiun otak aku dah tak betul....
adui...
susah juga nak follow balik jadual lapang dulu2 kala...
hhahah....

apa??
sayang KMJ???
har2...!!!!
kau bagi aku berapa sebab pun aku tak pernah sayang KMJ!!!
sejak2 pengurusan KMJ mminta aku mcarut tak sudah dulu...
aku tak pernah rase best bila dgr lagu KMJ... hahahhahahha!! (melampau!!)

p/s: aku hanya suka suasana KMJ...sayang tuh tak lah...sbb ia salu wat aku tensen....

kat KMJ...
the greatest thing aku belajar....
aku belajar minat topik aku tak suka n belajar self study...
yang mbuatkan bbrp org khairanan apabila aku tjerit ttiba krn selesai jawab soalan....hahahh...
n blajar jadi org yg sabar...(insyaallah...)

di KMJ....
aku belajar byk ttg ragam kawan..
aku blajar cara bkawan...
aku blajar mhargai kawan..
aku blajar bkongsi...
dan byk lagi ttg isu kawan...
dan aku harap... kawan yg aku dapat kat KMJ neh...
kekal disitu sebagai kawan aku selamanya................ (amin!!!)

SAYANG KAMU!!!!!!

and the most important thing.....
aku belajar cara minta maaf....
ilmu ni...meskipun mgambil brp byk ruang hidup aku...
aku sentiasa kalah mnuturkannya...
hanya Allah sahaja yg mnemani tangisku...
org nmpak sekali je yg izhar aku nagis...
tapi sebenarnya aku selalu 'banjir' apabila berada dalam pelukan-Nya....

aku amat takut mbuatkan org benci kpd aku....
meskipun aku tak tau bbrp ramai yg tak suka aku sebenarnya....
tapi apabila aku mgetahuinya...
aku berasa amat sedih...
dan terasa TERUK....
aku sentiasa kalah dengan ruang sunyi aku....
aku selalu MENANGIS!!!
dan ini yg myebabkan aku benci KMJ....


p/s: filza tak percaya yg aku menangis...tapi ini yg tjadi kat aku........huhuhu....


argh.....
rindu sudah....
se bsyukur amat dapat meratah lauk mak...
dpt marah2 kucing...
dan mbuli mereka...

tapi...

aku stil tak dapat cari mangsa KACAU....
sebab nombor2 mereka dah hilang....

ntah siapa...
ntah bila...
yg bakal aku sayang lagi....
hahhahah...

last info...: aku hampir lupa gane nak buka laman blog aku sejak cuti yg lama!!!!!

wassalam...

No comments:

Post a Comment