Saturday, September 3, 2011

broken heart....

p/s: bkn lagu BSB k...

aku tak kisah ditipu... (sebab saham pahala ko jatuh kat aku...)
tapi AKU AMAT KISAH APABILA PENIPUAN ITU TERSERLAH!!!!

kalo aku tipon...
nyatakanlah sesuatu yg sedikit benar....bagi lah alasan yg agak 'sejuk' hati mendengar...jgn lah tipu aku...lepas tu kantoi sekerat jalan...memalukan diri ko dpn aku kalo aku meletup semalam....
mmg sakit lah weih!!!
memang sakit hati...
menyirap+tersirap jer... (bukan sirap k..)

raya mmg raya...
tapi nak wat gane...sakit hati mmg sakit hati lah..

aduh...
kesabaran aku mmg memuncak lah smlm...
tp nasib baik aku tak thurung sekali dgn kemarahan aku...
just lil bit upset shown clearly on my face...

nasib 'air batu' duk sebelah jer...
nak tak nak...terpakse lah bela nama ko...
sebab kau kawan aku...
maruah ko aku kene jaga juga...
takkan aku nak hentam seberono jer...

tapi menyampah lah weih....
sungguh aku menyampah tahap karma....

pembalasan yg tak setimpal langsung....

anyway...
mujur hari aku blalu dgn kesabaran...
mujur kesabaran aku berbalas dgn moment indah....
mujur kesabaran semalam..menahan drpd mulut drp mperkkatakan sesuatu yg merugikan diri aku...
berbalas dgn berkali-kali ganda senyuman yg manis....memberi 1001 erti bahagia pd diri aku.....
thx my gurl...thx my fellow...for this moment....

saya syg kalian lebih...dgn senyuman ini...

smlm...meskipon ama n inda dtg lambat...
meskipon kredit deras mcm air..
tapi mereka mbalas dgn setimpal...

saya sayang kamo....
sayang sgt.........
hahahaha...
terima kasih ats kesudian ini....
''selamat hari raya..."

p/s: jeeva MIA...memang memelikkan aku....

4 comments:

  1. huhuhu... sabar je la... ko kutuk dia kat sini pun tak guna....

    ReplyDelete
  2. hahhaha....ntah...sian dia... setiap org ada alasan.... dan mgkin kali ni pluang org kenakan kiter...huhuhu

    ReplyDelete