Thursday, July 22, 2010

balik cuti juga akhirnyaaaaaaaaaaaaa.....


HAPPY!!! HAPPY!!!

sebulan kot aku kat KMJ...lama betul tal liq uma...RINDU BANGAT!!!




pengalaman mhadapi UPS:

-mcm amik exam SPM..

-memulas perut aku...

-tiap2 pagi sebelum masuk dewan aku mesti pergi 'kamar kecil' dulu...

-ngeri..

-kimia is the hardest one..

-MUET essay....hahahah..ok lah!

-math: the bez one!!

-fizik: herm...so-so...under control g..


disebabkan exm ni blangsung sebelum cuti...sume 'hmsick fever' menjadi-jadi...dan aku tak tkecuali....hhahahahaha.....rindu bantal kat uma...katil...n waktu mlepak...



KMJ!!!

sumpah aku tak rindu ko!!

hahahhhaha



....makanan..makanan.....

yummy!! rindu mak aku....mak suap aku makn...kalo mak aku suap, sure aku kenyang...coz asyik tambah nasi jerp!!! huhuhu....aku suka mak aku suap aku makn...

mak...sayang mak...


n, dpt makan byk lauk bez...semalm jerk...ayah dah blnja makan seafood...hik3~
assignment: tetap ada lorh...
program melepak: inda, alif, akak, aer.... kita ada agenda kan?? lets fun....njoy...kwn2 kita suma 'sekolah' hahhaha...sian....
nota kaki: aku tak mau blok di rombak...aku tak sggup bpisah dgn kemudahan yg ada kat aras aku...n dr observation aku...hy tnds kat aras aku jer yg bersih..blok lain..aku tak selesa... (hahahhah, nmpk sgt aku da travel sume blok...hahhaha)
yg seronok:
ary kasya

No comments:

Post a Comment