Thursday, July 22, 2010

static memories to recall...








insan2 yg mbuatkan hariku penuh gelak dan ceria...
asila kata: yann ni mula2 garang jer aku tgk...bila dah kenal..comel jerp.. (hahhahah, no komen...yg garang tuh aku dah bese sgt dgr..)
aer: aku suka kwn dgn kmo
mereka panggil nama keramat aku: 'adeq'.... wah!! tharu aku..korg tau tak..name nih pemberi semnagat kpd aku...pceria aku...hahha...thx..aku hargai korg...sgt2!!
ada juga pnggil aku 'ary kasya'.... bha!! aku tkejut gila deh...mane taknya..org ni akta kenal aku kat FB..hhuhuhuh...tkejut aku...sebab amat jarang org pggil aku dgn name nih..
'yann'....herm...name ni...asilah yg mulakan...so far... pelik!! tp aku trima jerp...hahahhaha..
tapi tak boleh blah.. don eva cal me 'nurziela' its make me confius!! aku tak tau saper yg korg pggil....tu ari kat pak guard...hahahha....padan muka...dah lah kene amik name same n hadap muka yg same...apa suruh pggil 'nurziela'....pak guard tuh sndiri yg konfius...dia egat komputer rosak...sebab dia taip no matrik aku byk kali..jenuh aku tggu..hahahhah
klasmate aku yg lain...aku syg kalian...ragam kalian...mencuit hati aku..
hermmmm
lawak!! bezt!! terbaik ya sume!!


practicum aku......

F3T21
group members:

aer,adib,wafiy,hafiz,ghazali,che nor,fify,asilah,tikah,adam,syazwan,ime,li hui,chin,hidayah,radin...
herm...


yg sayang kalian..:
yanti yantosh!!


No comments:

Post a Comment