Thursday, August 11, 2011

faCial cLass~

assalamualaikum w.b.t~

"50cent...20cent"

inilah benda pertama aku belajar...
urutan muka semasa mcuci muka..

wah...
excited melebih...
tak pernah aku mimpi dpt join facial kelasku yg pertama dlm mase usia begini...

dahlah murah~
berbaloi pulak..
bayar RM8 jer utk join...
aku-akak-aer-and kawan aer
(tapi disebabkan kelas nilah punca utama aku demam teruk tu ari..)


yer...
kelas ni bawah produk Elken~
(baru sempat nak bercerita kat sini...??)

yer...
kelas ni berlaku pada 28 Jul lepas...
tapi skrg baru sempat mnaip pasal ni...
huahuahua



anyway,
ni suma gara Miss Leong and Miss Aer yg mheret kami tjebak sama dgn program kcantikkan...
oleh sebab aku ni mmg free lah amat sgt sejak habis Matrik ni...
aku pon join...
bagi mgisi mase tluang...

perasaan mase join event ni??
macam pelanduk masuk kampung...
tkejut budaya...
kerana, major golongan yg datang sesi ini bukanlah golongan yg 20-30tahun...
tapi 30-60tahun...
rata2 dr sekitar Tampin Gemencheh and sekitar A.Gajah...
dan perkara/fonemena ini mbuatkan aku terase ingin mencari pertubuhan beauty caution ini...hahhah~

suasana ini wat aku rase nak kluar dan balik...
tapi nasib baik kaki aku tak mnurut apa yg hati aku mahu...

last2 aku duduk juga di kerusi yg disediakan utk mdengar promoter tuh mperkenalkan 'khebatan' produk mereka...

kentang betul!!!
bersemangat betul peserta2 bengkel ini...
(tak termasuk aku)

sambil mendengar..
aku mbace kertas...
(timbul perasaan mcatat nota di kuliah...dan memang! aku mcatat secara spontan)


blablablabla.....
setelah bercakap itu dan ini...
berkaitan dgn hand out dan buku produk...

setelah mgetahui jenis kulit dan produk yg sesuai dgn muka masing2...
kami dipecahkan group...

pink-kuning-hijau-biru

maka startlah sesi
'mari cuci muka!!!'




*tak leh upload sume gambar~privacy*

anyway,
nnt ada klas susulan dgn miss...
adeh...

clash waktu!!!

akmar minta jumpa...
and akak aku balik dr KL...

macam mane nih...

kene jumpa Akmar...rindu kat dia and inda...
tapi kalo kene pergi KL mcm mane...

waduh...
kalo kene kensel klass ni pon aku tak kisah....

family and kawan lagi best...
erm....

harap2 dipermudahkan segalanya lusa...


k lah...
wassalam...
ada hal tetibe..



No comments:

Post a Comment