Sunday, August 14, 2011

seGunung taKziah...

assalamualaikum...
*menyempatkan diri dlm keadaan yg tak sempat*

hai kawan serta pengunjung page ni... (kalo ada...)

herm..bkaitan dgn tajuk post...
aku dan akak mnujukan takziah ni kpd keluarga saudara afez...
yg meninggal dunia pada Khamis lepas (if not mistaken)..
pemergian yg mgejutkan...aku dan akak..bahkan kenalan beliau di KMJ..

meskipon aku tak bbrp kenal beliau...
krn hanya mata yg kenal..
tapi...aku sedih ats pemergiannya..

al-fatihah...
moga beliau berada dlm golongan yg beramal solleh~

dan disini aku ingin berkongsi page beliau mengenai hobi beliau sepanjang bergelar 'daei'...
*beliau dulu mjadi JPP bahagian kerohanian*..
semoga nukilan beliau dlm 'Cinta Seorang Daei' ini menjadi peringatan kita hendak-Nya..
amin~


p/s:
org baik sekarang Allah cepat panggil mnemuiNya....

2 comments: