Saturday, July 14, 2012

langit itu senyum..

assalamualaikum wbt

alhamdulillah... berakhir sudah semester 2 aku jadi pelajar degree Polimer kat UiTM Shah Alam...

terima kasih Allah kerana buat aku mmpu mnempuhinya....

^^/


paper last tadi Latex Tecnology....

harap ini 1st n last aku bkenalan dgn dia..

tak nak jumpa lagi dah..

sumpah aku benci....


hehheh..

apa pun..
aku harap apa yg tertulis kelak sumanya baik2 aja...

bukan utk aku jer..
tapi suma rakan seperjuangan yg amik final exam sem ni.

huhu..
rumah dah pggil..

aku nak balik..
daaaaaaaa...

moga ketemu lagi..
dan aku rajin mengupdate aktivitiku disini....

insyaAllah~

langit Dhuha...
aku amik semasa dlm perjalanan nak mik wudu' tuk solat sunat Dhuha...
nmpak tak awan ni senyum?
subhanaAllah.. ini lah kegembiraan aku.. dikala hati merindui dan sedih...
terima kasih Allah kerana mcipta langit yg cantik!! ^^
subhanaAllah~

No comments:

Post a Comment