Wednesday, July 18, 2012

sedihhhhhhh~ gaggal..



assalamualaikum...

hai kawan2

saya tgh sedih ni..
amatttttt~!

knp permohonan kolej kali ini gagal?

ya Tuhan, Allah duga saya.. :(

cuba happy..

tapi,
cenggana?

pagi lagi ni...
takkan nak duk tido jer tuk ilangkan sedih ni..

*tak logik*

Ya Allah.. sabarkanlah hati ini...

bukankah saya diberi peluang ke-2...
iaitu saya berpeluang tok wat rayuan kolej kelak..

dari.
23 Jul-6 Ogos..

and result rayuan keluar pada 15 Ogos

jadi sabarlah wahai hati...

jom doa byk2...

insyaAllah ada rezeki nnt...

*moga2*

amin~


ni..
butiran aku aktif aku kat kolej...
kenapa aku tak layak??

kenapa??
nak berapa kupon ru leh layak...

kenapa?
apakah kelayakkan tok dpt kolej..

tak pernah siapa fhm sistem apa dorg guna...

omo....


ya Tuhan..

sabarkanlah hati ini~


*berusaha utk senyum*

2 comments:

  1. sabar yan.. cbe try tgk result rayuan dulu k ;-) aku doakan ko dapat stay kolej.. :-)

    ReplyDelete
  2. thx kawn

    tgh berusaha sabar n tabah~

    ReplyDelete