Monday, July 23, 2012

lagi sorg wat aku jatuh cinTA~

cinta itu abstrak~ ia boleh wat kita keliru n mereng....

assalamualaikum kawan and readers...

hai, jumpa lagi kita yer..

p/s: muahahahh~ rajin aku mnaip kat sini recently~ dasar takder kejer.......

ohhhhh... daebakk.. keje saya menganggur dan buat crt kat sini...

so... meh pinjam mata duk bacer apa jari aku mnaip tok korg tanpa tahap kesedaran yg tinggi yg penulis ini bukan lah penulis yg hebat...

*bwelk!! muntah hijau mencurah-curah*

ok...

4 hari aku bercinta dgn mamat ni..
*maaf Min-Ho*

4 hari aku jatuh cinta dgn egonya...
*maaf lagi sekali Min-Ho..

hahha..

merapu~

p/s: peduli apa... blog aku~

ok,
to be frank, i found new star tat make me admire n falling for love juzt in 4 days..
awesome! imiss him already~ huhuhu...

he is star... but i cant reli reach him and make as mine..
i even cant hold him in my dream
so.... with very uneasy feeling~ as always after i finish date with him...

i release him freely in my hardisk~
some fine day.. when i boring~ i will look for him and listen to his voice...

ha?
hardisk!

really crazy~

ok...
really frankly telling~ its is drama again~
hahahhahahahahha... *meh pakat gelak~

Hwang Tae Kyung and Ko Mi Nam...
are 2 important role in 'You're Beuautiful'.

im just finish watching it..

so romantic drama again... and i believe this story are really not up to date...
but who cares... muahahahha...
*suka hati aku... aku punya masa and aku punya mata lah yg nak tgk bila*

lets me show u'll some from Google images bout 'You're Beuatiful'
*thax Google*


#1
4 watak utama dlm drama 16 episod ni
Ko Mi Nam
Hwang Tae Hyung 
Shin Woo 
Jeremy


#2
Tae Kyung
*aku tak tau lah nape org salu suke hero ke-2.. tp aku suka jer hero pertama.. :P*
lebih suka dia wat rambut tak tutup mata sebelah~

p/s: malas nak stalker nama sebenar pelakon ni... *like always*



#3
Ko Mi Nam / Ko Mi Nyu
comel gurl ni...
ngeh2........

p/s: spt biasa.. spt mana crt korea yg lain...watak gurl akan pegang watak yg paling ampuh sekali... dimana hati dan perasaannya mesti diuji..dan ketabahannya di tahap maksima... 
herm, realiti world ada ker macam ni??


ok..
running of time..
oleh sebab broadband sgt bengong~
slow bangat...
aku terpaksa pendekkan crt dan meminta khidmat Mr. Google lagi dlm mempercepatkan story aku...
kalo korg lum tau lagi kesah ni... korg leh beli kat mana2 kedai CD bhampiran...
and kalo line internet korg laju mcm jet ultrasonic. dialu-alukan menonton di suju.com or youtube.com paling senang~

and...
kalo nak tau short info pasal drama ni..
korg leh lawat page kat Squidoo page ni (klik jer perkataan tu)

ok?

reli need to go to..
daaaaaaaaa~

wassalam~

and selamat berpuasa raMadhan ke-3









6 comments:

  1. Tae Kyung amat la hensem... suka je ak tgk Jang Geun Suk.... ><

    ReplyDelete
  2. ehhehhe.... mmg.. 100 star juga bg kat dia!! muahahhaha

    ReplyDelete
  3. teringin nak ade bf mcm dia, yanti carikan tuk aku... hahah... (Bulan2 pose ni...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jap.. konfius.. asal guna 'syahmi said' weih??

      nak ker?? aku pon nak gak... tp sian min-ho.. hhaha

      tae kyung nmpk lebih man!!

      Delete
    2. aku gune laptop adik aku sekejap, laptop aku overheating...
      serious x sedar aku log in gune e-mail die... haha but as long as ko tw ni aku, it's fine, right?

      Delete
    3. ahahhaa.. ok...
      tarapapa lah...

      hehehhe...harap laptop ko sihat jer lah...

      btw, nk bf mcm dia susah lah kat malaysia ni... social network bout man this type... tarak.. hehhehe... susah nak wat 'proposal'.. :P

      Delete