Tuesday, July 24, 2012

Pemberitahuan Gila!

assalamualaikum~

muahahhaha...........

gila?

tetiba jerp...
malam td sedih...
tetiba hari ni..

'GILA??'

adui,
korg ni jgn judge quickly...
relax... bersangka baik sudah~
macam tak biasa tajuk aku sometime takder kaitan pon dgn perihal yg sebenar....


herm..

ni,
nak habaq mai...
kalo korg duk sibuk belek page ni..
ttu korg pasan yg aku dah ada 3 page blogs..

so,
tujuan post ni adalah utk memaklumkan kat korg yg tak pasan..
yang sebenarnya, aku ada 2 pages blog lain..


hehe..
jemput2 lawat ye kawan2 and readers...

blog 1 :
herm.. tentulah FroggyWorld... main page yg korg duk baca ni...
yg tarikh lahirnya aku tak bbrp nk egat, kne buka older post~

blog 2 :
herm... 'dilahirkan' pada 1 July 2012 bertajuk mE.PhotograPhing
blog ni menceritakan hobi aku terhadap dunia photo~

blog 3 :
'dilahirkan' baru jer sat tadi... 1 jam yg lepas.. diAry HIJAU~
ni... HLF lah... apa lagi... herm~

boleh jer klik kat tab pages yg aku sediakan kat bwh image header tu.. so, korg tak yah susah2 nak cari nok... hehheh ^^/


kenapa?

herm...
sebab, setiap post menceritakan tema yg berbeza.. tapi ia lgsung tak lari drp kisah hidup aku..
aku tak mau kusutkan kepala aku menyelenggaranya... so mcm ni agak kemas... hehhe~

happy reading!

jgn lupa komen yer kalo rajin...............

daaa..


p/s: broadband service agak bad... so, nak update agak kemalasan tahap dewa~



2 comments: