Tuesday, June 7, 2011

^^

hhaha..
previous post takder kait langsung dgn prasaan semasa aku....
ia hanya ayat yg tereka apabila tdengar lagu yg mberi ilham kpd aku utk mnulis....

dan kpd kamo....kamo...dan kmo...............

dengarilah antara salah satu lagu fav aku...yg aku percaya kmo sedang dengarinya....

lagu btajuk 'lovelles' sountract drp 'itanazura na kiss'.....'playfull kiss' japan version...yg diadaptasi kpd anime version.. ini komen aku kat korg pasal cerita ni bbanding versi Korean Drama.... ^^

ia lebih best.....babanding korea version...
bukan sebab pelakonnya tak hebat....
tapi terlalu melodrama...dan slow........
byk part berangan....

kalo versi karton lak...
ia bsesuaian dgn segala bagai karekter dibawa dan situasi yg dipaparkan...
nampak clean dan mnarik....
kan part2 berangan tuh kalo nak taruk banyak dlm setiap adegan lebih real kalo kat dunia karton...
bagi aku lah...........~

so, ia tlh bjaya menarik2 jiwa aku supaya mhabiskan episodnya yg cukup 15!

kredit kpd Cik Kina krn mcadangkan saya mnonton versi karton dahulu bbanding korea punya......

hahha....

kat bawah ni...korg boleh tgk serba sdikit cut's scene drpd karton ni...
>scroll your mouse down to 'my box' a.k.a mixPod.com (punca lagu dimainkan kat page ni).... dan klik kat 'video' kalo ia papar list songs shaja...klik 'video belah kiri atas....... ^^

wataknya dibawa oleh irie-kun dan kotoko-sun ~~

Itanazura Na Kiss

VS


Playfull Kiss




lately nie...
saya mbaca komik....
dan saya nak bgtau kalian ni.....

saya rase sgt sebak....
tlayan feel komik....

pelik!!!

tak sihat betol.....

taniahlah komik 'Cinta Orang Tin'....
dah lama gila kot tak feeling begini...
susah betol dpt cari komik yg boleh 'sentap' nadi aku.............

comel......

Cinta Orang Tin
clueless...no precise reason to share.....
bagi korg mgkin ia komik biasa jer kot....
wahahahhahaha.......

natijah kesan selepas bace komik ni.....
aku myelongkar komik2 lama yg quatonya dah nak masuk kotak ke-3....

huhuhuhuhu....

selamat mbace!!!



No comments:

Post a Comment