Tuesday, June 14, 2011

reunion kat FB~


hari ni dlm sejarah~

apabila dtgnya prangai gila....

apabila dtgnya rase ingin bmasyarakat...

apabila datangnya rase ingin beramai...

aku upload koleksi aku...

utk kekawan n family di page ni....

bahananya...

aku tak menang tgn~

contohnya,
hari ni....
aku upload video yg aku edit sempena reunion pada 25 mac 2010...
aku upload gmbr yg tak pernah teredar mase di KMJ...
dan aku tagged video kaum kerabat aku punya pkahwinan...

penuh inbox...

tharu bace komen...

'i like~'
'thax adeq'
'lov......'

wakakak....

memang...

memang tahun ni kurang pjumpaan meja...

kurang jumpa kaum kerabat yg jauh...

sebab aku yakin amat...
aku takkan dpt bjumpa name2 yg mmenuhi inbox aku td...
sehingga hujung tahun ini...

bahkan...
pjumpaan tahun hadapan pon aku tak pasti lagi...
akan ada lagi or tak...
akan tlaksane or tak...
sebab masing2 ada komitmen mase sendiri...

tp feed back td....
mberangsangkan...
aku
gelak...
senyum...
sorg2 kat dpn skrin lappy....

rindu kg Jawa...
rindu mknn jawa...
rindu family besar segedang....
rindu....

hahhaha....

spupu sepapat pon makin galak mnegur di ruangan post...
wat aku rindu kampung n raye............

aku gtau mina...

"memang takkan ada reunion thn ni....jdi aku bg pluang kat korg reunion kat ruangan ni.."

sheril mharapkan raya thun ni...
aku gtau..

"doakan aja....sebab kemasukkan upu aku dgr a week pas raye..."

mmg tak sempat...........

aku tau ada certain yg aku tagged namenya di video itu...
tak tau yg kawan sekolah rendah mereka masih wujud....

aku just mhidupkan suasana...
aku bsekolah di SMJK...
jarang jumpa org same kulit dgn aku...
sebangsa dgn aku...
tak ramai kawan yg aku kenal selain lingkungan mereka...
mereka yg melayu....

so,
zaman sekolah aku...
kalo nk dikatakan...
aku byk ingat dan mhargai kawan2 semasa sekolah rendah...

maaf jika mcari publisiti murahan...
tp itu lah yg aku rase...


hahha...
jgn rase sadis~

anyway keep smiling....
remember the past is not crime right....?
so dont judge me badly~


p/s: td...tak semedang...aku tlihat gambar kawan lama aku....pergh...aku tak mhakimi...sebab masing dah dewasa....cuma tkejut....tak pasal2 aku geledah sume album gmbar dia....habit yg sekali tak sekala aku wat di profile org.....hahahahhahahah~ sori...aku hrp kmo bhagia....dan tidak dicap penipu lagi oleh aku.....

No comments:

Post a Comment