Friday, June 17, 2011

PSSS lagi~

salam~
hari ni lepas subuh....aku bjaya mbuatkan diri aku tak tidur balik.... (kredit utk diri sendiri)
aku bjaya bjaga sampai pukul 745pg....utk bsiap diri..pergi ke sekolah mnengah lagi...
huahuahuahua~

thx mina~
thx syee~
thx mzhi~

kerana sudi bjumpa saya....~ wargh....rindu bangat seh....hampir stahun tak jumpa.....
tapi kamo stil mcm dulu...kui3~
sesampai di sekolah...
lagi sekali...aku bercerita pasal bangunan zink biru itu...

kali ni...aku sempat upload gambar dewan serbaguna itu disini...

ni lah bangunan biru zink yg aku perkatakan...
panas wok~
sgt bahang kalo korg berada di blok yg bhampiran dgn dewan...
contoh lokasi...
tempat yg aku berdiri utk amik gmbar ni~

korg nmpk koridor seberang sane???
aras 2...
utk korg tau....
kat tgh2 koridor itu aku slalu bdiri dgn kekawan time cikgu takde mase F4 n F4
bangunan tu hanya utk bangunan plajar science jer...

kawasan ni...dulu byk pokok bunga cantik~
skrg tak sgt...

ni lah suasana bawah bumbung dewan serbaguna baru PSSS...
agak best...
tp aku rase dewan serbaguna SMT Md Zin lagi best~

ni tempat 'singgahsana' para guru time perhimpunan



seperti biasa...
aku jumpa c. Maziah.. c.Zurifah c.Laily dan u.Mahyum...
alhamdulillah mereka sihat lagi....

borak2..
dan kali ini lebih byk bkisar ttg kehidupan nurse baru kita...iaitu cik Nur Amalina~
wah~ menganga gila aku dgr pengalaman dia...
thumb up for her~~~~!
krn telah bjaya wat segala bagai kerja...
moga dia bjaya dlm kerjayanya...
amin~

cikgu Maziah expecting pregnant!!!
wah!!! gembira sakan....
taniah...moga cikgu selamat hendak-Nya.... ^^

masih bjaya jumpa budak F6...
jumpa sheril n jeeva....
sronok intai mereka blajar...
terase ingin enjoy juga berada dlm kelas..

hari ni...
dorg dpt report card...
rata2 dpt rslt exam bulanan....
hurh....

taniah Chia Hui ying krn dpt '4 Rata'...hahahha...
taniah kpd 5 org student yg dpt Band 4 MUET~ Jeeva, taniah!!!
yg lain....usaha lagi...moga korg bjaya kelak...~ amin...

sronok dpt jumpa ex-clsmate...
meskipon dah masuk kali ketiga aku dtg...
tapi kali ni suasananya lain aku rase....
sronok!!!

lps 3 jam lepak kat skolah..
perut masing bnyanyi lagu 'gendang-gendut tali kecapi'
~lapar....

gasak~ apa suh tgglkan umah tanpa brkfs.....

slps beli barang kat gift shop..
aku heret Mina ke KFC, Tampin...

wah rindu...
sejak reunion 2010 dgn kekawan dulu...
ini kali pertama jejak kaki balik kat KFC....
terimbau juga lah suasana reunion itu~

lepas ngadap dgn laparnya O'le poketfull n dinner plate...


sedap gak lah....
lebih kurg jer rase dgn toested twister yg dulu punya...

dinner plate Mina~


kami bercerita...ttg perkara yg blaku sepanjang kitorg tak jumpa kebanyakkannya...
pengalaman dia blajar.....pengalaman dia dgn pesakit..... (berair mata aku kegelian dgr pengalaman dia)

dan~
a few gossip gurl...
pasal M. T.....yg sgt mjengkelkan aku...
dan kekawan rapat Mina...

sronok berborak...
shgga aku merasakan dia bkn Mina yg manja spt dulu..
tapi Mina yg dah dewasa...
huhuhu...

baguslah....

people change rite~

syee...
aku hanya sempat amik gmbar dgn dia...
huhuhuh....
thx...

tak byk cerita pon dgn dia....
hanya bcakap dan berborak ala kadar~

anyway...
thanks for today~






No comments:

Post a Comment