Saturday, June 11, 2011

meReka mNeruSkaN perjalaNan...




taNiah!!!!

kamo...kmo...dan kamo...
kamo bjaya mlepasi fasa USM...
n now...
i tell u all
u deserve for that place!!
im happy for u'll...
juzt go n grab ur dream....^^

~wink2~

semalam...
aku gembira utk kawan2 aku di KMJ dan same batch dgn aku yg pernah bgelar pelajar matrikulasi...

mereka telah dpt tawaran kemasukan ke USM pada 9Sept 2011...
gembira aku utk mereka...
mana taknya...
otak dorg sume geliga2...
gila kentang...
so, tak sesia strunggle f0r 9month kat matrik...

k. Ana Wahid dpt Eng. (tak pasti course apa)
a.Din dpt doc
Wan Ghazali dpt EE
Raden dpt PP
Li Hui dpt CE
Danusha dpt doc....

hebat2!!~

dan mesti ramai lagi yg dpt....
nama kat cni sume yg mmg target USM...

walaupun ada antara mereka yg masih berbelah-bagi nak g ker tak...
sebab masih menanti result UPU pada 2JUL2011 nnt...

erm...
apa-apa jerlah...



kemasukkan UPU dengarnya pada 2 dan 3SEPT2011 nnt...
insylh...


aku?



erm...
sudah semestinya mnanti dgn harapan dkat result UPU nnt...
result aku tak cantik dan gah mane nak share kat korg...

tapi harapan aku..
masih lagi kat UPU...

aku taknak amik corner pusing....
lama kot nnt...
huhuhu








urh...
gahnya name2 ni...

seram sejuk aku.....
nak mlangkah ke depan..

aku-akak..
akan bpisahkah kami??

kalo bpisah...
first time dlm hidup kami...
15thun kot harungi alam persekolah same...
satu klas...
duk sebelah-myebelah...
pahit-manis...
mana mgkin aku tak tkejut nnt...

hahahha~

korg...

bahagian aku lum lepas lagi ni...

doakan utk aku...

aku takut....

hurh...
adik....
sabar...doa...tawakal...

insylh~

salam..








No comments:

Post a Comment