Monday, June 13, 2011

superb cool~

the alfred dunhill solar charger...

wahahahha...
cantik n mnarik...
jadah ni just charger jerp...
nmpk mcm pelik kan...?
tp funtionnya multi purpose....

korg~
kalo yg jenis hidup travel...
jenis yg mrayau bjalan...
tak jumpa plag...tak jumpa sumber elektrik..
aku suggestkan barang ni...
sgt cool...
saiz poket...tak berat pon...

sistem solar...
filamentnya sama teknologi seperti sistem solar utk satelite di angkasa...

korg jgn riso pasal kabelnya...
sebab ia didatangkan bsesuaian utk pelbagai gadjet...
terutama fon...

so kalo sesat...
walaupun area tu takde coverage...
tp insyaallah GPS still boleh digunakan...
so skuad ranger pon boleh selamatkan korg t...

^^

mobius gadjet
sori..
stuff ni not familiar to me...
but,
aku se ia salah satu gadjet yg cool..
sebab guna charger solar sistem juga...

so, sgt bbaloi2~
kalo sesape yg guna henset 24hr/7days...
aku rase hanset ni amat bguna...
tak payah riso nak buang mase tggu fon caj sampai penuh...

aku takleh kongsi pasal aksesori dlmnnya...
tak stalk lagi...
but u'll still can get it from goggle search~

eco-drive by citizen
whoa...
aku mania aksesori tgn....
terutama JAM!!!

aku salu ngidam nak beli jam B.U.M...
tp entah bila...

jam ni guna sistem solar juga...
sistem itu hanya berada kat cermin dia jerp...
amazing right!!
hahahha....
cukup best~


orait~
ni jer kot wat mase ni gadjet yg bkaitan dgn solar sistem...
aku akan bawa korg dgn gadjet2 lain pas ni...

mugkin gadjet wireless...~

aku amat suka benda yg tak bwayar...
tak mess...

^^



No comments:

Post a Comment