Saturday, June 18, 2011

tsilap suDah~

ok fine...
mggu lepas aku salah sambut hari....
hahhaha...

wateva...
tiap2 bln kalo nak sambut hari bapa...hari ibu..hari friendship...

boleh aja....

sbb mereka adalah org2 yg kita syg tiap2 hari...
hari peringatan tuh tak penting...

yg penting rase dlm hati...
prasaan kita yg mymbut dan menerima mereka dlm hati kita....

tak perlu hiraukan tarikh....
bila anda sygkan sesorg...
ucap aja....dgn seikhlasnya...

kat ayah...kat mak...kat adik-beradik...
n kat kekawan...

krn once u'll sebut ayat itu...

i love you, dad...
i love you ma...
i love you bro/sis...
i love u fellow...

ia da mbuatkan sesorg itu rase dihargai....

so...
mgkin esok aku akn mgulangi ayat yg sama kpd ayahku mcm mggu lepas...
wahahahhahah...

love you...
n happy father's day again for tomoro


p/s:
selagi kita beruntung memiliki apa adanya di dunia ni...kita kena msyukuri nikmat-Nya....
sbg manusia...mgkin kita alpa.....dan sifat lupa tuh tak pernah tak terjadi kat diri aku....
aku harap aku hamba-Nya....yg sentiasa tsedar drpd kekhilafan diri sendiri....
amin~


No comments:

Post a Comment