Thursday, June 2, 2011

yearh....^^

wee^^

korg pasan tak....
sejak akhir2 ni mood blog ni dah berubah....?

hahhaha

kalo tak pasan....

pedulik apa aku....

yarp...
aku tgh proses mengupdatasi page ni ~merosakkan BM dan BI jerp ^^ ~
herm....

aku blajr sendiri...
dr observation di bbrp blog....

aku blajar basic balik....
pasal widget...
n editing proses....

aku harap ia btambah baik....

kredit utk page FV buddy krn ajar aku ttg bbrp perkara secara tak langsung....
dan blog emmy yg blambak dgn widget yg mbuatkan aku secara kebetulan tserempak dgn cara2 manual utk update blog dari benda basic dan apa jadah benda yg aku slow2 mfollownya.....hahhahha

sbnrnya..
aku juzt mengaplikasikan kelas ICT di KMJ dulu....
tapi tak sgka lak ilmu En Hasnol tu masih mlekat kat kepala aku....

gracias....

saya...
Ary K. akan terus blajar....
wakakakaka....

thx krn 'tepuk' bahu aku lagi....

papai...

No comments:

Post a Comment