Tuesday, June 7, 2011

seKetika....

hanya selepas aku pergi....
aku akan pastikan kau tidak mnoleh
meskipun utk sejelingan...
atau untuk seketika..................


hanya selepas aku mninggal kau di belakang aku.......
langkah aku tiada bmakna lagi......

papai..
sayonara...
selamat tinggal...
goodbye.............................................


apapun perkataannya...
tiada satu pon seangkatan dgn bahasa jiwaku...

aku............
mgkin pergi,
tapi aku tak pernah mninggalkan kau...
begitu jauh drp diri aku....


aku...

aku mgkin pergi....
tapi tak pernah sekelumit pon aku lupakan kau..

aku mgkin pergi...
tapi tak pernah pon aku....

tak pernah pon aku....
benar2 mninggalkan kau.....

tapi....
utk kata pasti aku akan pulang...
hanya takdir dan masa sahaja yg mnentukan..................

jadi terimalah...

selamat tinggal ini.....

hanya utk kali ini....


aku pasti akan kembali.............

No comments:

Post a Comment