Monday, June 20, 2011

reuNion BestariaN~

salam....
hari ini adalah hari yg penat bagi aku...
krn aku tlh handle reunion tuisyenmates...

hula...hula~~
hahhaha
tbaikkkk!!!
n best~~~

mekipon khadiran hanya mcakupi gang gurl yg femes (ceh pasan jer~) n sorg boy...
tp penat yg memegang setiap sendi dan otot aku hanya Tuhan jer yg tahu...

huish....

terima kasih...
mina
akak
fara
taufiq
n ieqa...

krn sudi join dan lapangkan mase separuh hari memenuhi undangan aku~

mmg tak sgka yg kami akn duk semeja dgn antara satu sama lain...
yerlah...dulu kat klas tuisyen sapa pun main endah tak endah...
hahhaha

dulu tak kamceng...
tapi skrg asal slisih kat ruangan FB...
tegur mcm sedara...
share segala hal...
hahhaha

kalo jumpa kat pasar mlm...
bkejar dr jauh nk tegur punya pasal...
kdg2 ksian kat diri sendiri pasal slalu sgt mgalami masalah lupa muka org....
p/s: lebih bmasalah kalo luper nama sekali~

badge gurl 2009
gambar ni....antara koleksi yg ciput yg terakam masa saat phujung kami nak bpisah drp gelaran Bestarian....

again...
at KFC, Tampin

gambar ni kurang memuaskan sebenarnya....tak sharp...sebab salah gune mode~

anyhow....

dr KFC kami bgerak ke Taman Rekreasi, Tampin...
penat~

demi Allah...photoshoot outdoor really tiring your day...
aku mgalaminya sebanyak 3x...
ia mgunakan semua kudrat korg ada utk bgerak...hahhaha

tapi, ENJOY n PUAS~~~
ini yg penting....

hahha...
byk juga info ktorg kongsi...

mina dan taufiq...
ckp perihal blajar sume gune silibus kamus dorg...
tah apa jadah dorg ckp pon kami tak fhm...
masing2 wat muka toya tak fhm... hahhhah

SERONOK~~

nak lagi...
dan bharap agar bjumpa lagi...
dlm suasana yg lain dan bilangan yg btambah ramai lagi~

p/s:
pada mulanya, plan nk wat picnic kat Taman Rekreasi tu....tapi tak jadi sbb malas...hahhaha
boleh pulak aku tserempak dgn mamat Mr. R....mcm sengal...nasaib baik tak tjadi perang dunia td...hahhaha



No comments:

Post a Comment