Wednesday, June 29, 2011

senyap sekejap~

selamat juga aku buka page ini....utk sekian kalinya slps smggu break....

wakakakka~

assalamualaikum..harap masih sihat seadanya hendak-Nya....

last sekali post aku ada gtau korg yg aku dilanda flu kan??

a'ha...
mmg pon...

tak sampai 24 jam...
"kun fa ya kun"~jadi maka jadilah...

aku dilanda demam pulak...
4 hari...

aku lagi chomel kot~ huahuahua


ni dmm org yg da lama tak kena demam..
mmg melempeng...
kepala panas...
badan panas...
aku hanya mmpu tbaring di ruang tamu akibat mls nk gerak...
gerak pon g solat~alhamdulillah...aku diberi nikmat bgerak lagi dlm keadaan begitu...

nak tau knp aku boleh mlarat dari hanya selsema terus ke demam??
jawapan: sebab aku langsung tak telan apa jua jenis pil yg ada kat uma...meskipon aku mampu buat demikian... huahuahuahuahuah~ DEGIL!!!


anda demam ker??? 




sampaikan mak aku mengomel..
n ayahku menggeleng pada hari Khamis lepas....

huahuahuahua

yg peliknya....
time aku demam tu lah...
handfon aku bsilih ganti bunyi....
time sihat tak pulak..
pening kepala aku....

p/s: kalo aku top-up kredit awal bulan...ia akan habis hujung bulan...mmg pmalas nak wat call n bmesej....
sebab takder org pon yg masuk inbox aku atau phone book aku.....huahuahuah.. ~tak pernah peduli...


alhamdulillah~
dah 4 hari aku sihat...
meskipon tekak masih bbaki dgn serak2 akibat batok~

aku...
hanya telan Vitamin C jer..
mmg...aku tak ingin telan ubat lagi....huhuhuh (kalo duk uma lah)

aku telan ni tiga biji kot~


hujung mggu lepas...
gembira sangat..............angah balik~ besh2!!
tuh pasal aku sihat.....
hihihih....entah bila aku nak lepak umah eh lagi~

dan dah seminggu setengah aku jadi 'doktor kucing amatur'!!!
merawat Chiko n Chiki supaya sihat dan gebu....

moga Allah mrahmati apa usaha aku ke atas kalian~


uish...
korg tau aku bagi dorg apa??
aku bagi dorg telan PARACETAMOL BABY!!!
aku bagi dorg 3 hari bturut2.....
huauahuahua...

alhamdulillah...
sihat juga...

mak kata: 'dik, dia rindu mak eh tuh (ninit)..." aku hanya diam tak mbalas pon~

perapian dorg pon tak terurus sejak ninit pergi...
Chiko kene diarhea....
Chiki demam....

bulu kotor...
masyaallah...
nak mandikan takut btambah demam....
adoi...hanya doa dipinta kat Allah...~Penjaga Sekalian Makhluk....


ok lah...
daaa
layan movie lak~

p/s: isnin lepas tgk baghban~ menangis aku...

No comments:

Post a Comment