Monday, June 13, 2011

.'. something simple .'.

FAMILY

the greater thing i have in my world

created by simple name...

pak acob + mak senah + along + angah + dba + ahul + kembar = FAMILY


semalam...
hari bapa...

jatuh pada hari ahad...
hari yg selalunya aku lepak dgn keluarga satu hari santak di bawah satu bumbung...
sebab selalunya,
ayah aku keje...
pulang lambat...
dpt tgk pun kadang2 tak sampai bbrp jam...
samaada,
aku atau ayah yg akan tdo dulu...

dan hanya hari ahad...
mase itu digunakan sepenuhnya~

family day kitorg setiap hari Ahad


dba balik....
along dan angah tidak...
sorang kat KL
sorang gi kat Gunung Emas~

ayah pon tak egat smlm hari bapa...
~aku dah agak~

tapi semalam...
walaupun adik-beradik tak cukup...
tapi aku lega...
ia bsambut dgn simple...

makan Pizza Tampin jer pon...


tapi
kalo duk dgn family...
mkn apa pon sedap...

hahhah

cume...

rase paling harmoni...
moment yg paling aku gemari...

ialah...
duduk bsila lutut btemu lutut...
dlm bulatan....

ayah aku suka makan cara gni...

suasana sgt warm....

buat aku rindu...

dulu...
time along n angah lum khwin...
meriah dan rase rmai...

skrg...
mmg meriah...
tp rase kurg skit...

anyway...
aku happy...
bila mereka happy...

thx..

SELAMAT HARI BAPA!!!!!




No comments:

Post a Comment