Thursday, June 23, 2011

i DELETE it already~

dulu....agak banyak gak aku try n error join social networking....

Tagged
Frienster
Hi5

.
.
.

and apatah lagi satu...yg guna talian telefon...dah bzaman aku delete... - huhuhu

aku join pon saja suka suki...
takde niat lain pon...

Facebook adalah yg tbaru kot...dah masuk 2 thn aku guna networking ni...
sumanya gara2 ketagih games... -haila, td kne tegur lagi pasal wall aku penuh dgn post FV-

tapi..
mggu lepas....utk sekian kali tamat sudah akaun aku kat Tagged, Friendster n Hi5...
mls aku nk on lagi...bukan aku buka pon..bahkan tak ramai yg aku kenal kat sane...
hukhuk~

Tagged.com

org kat tagged...
uish...mmg bmasyarakat...bhs yg digunakan...mmg ikut silibus yg aku tak fhm...
free social...
make me freaking out...
hahhahha.....
no use kalo register akaun ni kalo korg dlm kategori 'budak baik'.....
just try n error~


Friendster.com

my first akaun...just follow my twins step...
baru2 ni...aku tgk page ni bwarna baru..agak ceria juga...
aku out pasal mcm tak practical to me...huahuahuahua


Hi5.com

hi5 ni..byk gak link game...agak fun...tp kalo takder kawan kat situ..
wat bsawang jerp...
so, aku pun delete...


facebook.com
herm..setakat ni...
ni aja akaun yg aku aktif....
ramai kawan...
practikal...
n gamer zone for FV...
wahahhaha....
fighting for 100 level...




p/s: not very good...flu...bersin...batok...
sume gara2 bjemur...
da lama tak sakit...
sekali kene..
mduga betul...
baru bersin...
belum apa2 lagi...

ni sume pasal tekak aku tkejut minum ais dikala terik memancar bumi..~haila....
da  lebih 6 bulan aku tak demam...
alhamdulillah...
imune aku masih kuat~




mak ckp aku punya bersin TERUK...
kedua teruk lepas ayah dlm uma...
hahhah
memang pon....
bersin aku kalo dah terukk
mmg teruk~


nak bkongsi artikel pasal bersin n mguap...
dari blog cik sarah ~merayau, tak kenal pun cik sarah ni..
selamat mbace...moga Allah pelihara kesihatan kalian juga~





No comments:

Post a Comment