Saturday, May 14, 2011

movies this week...

ada antara cte ni...aku dah byk kali repeat kat astro....


Andrea (Anne Hathaway) cantik an?? aku suka fesyen dia pakai dalm cte ni...super girl...make me amze...when she make a move...im sure....man will fall in love...hahahha...cantik!! m like....hahahha...simple...dedikasi... talented...dan paling pentinf...crt ni ajar aku..ttg prinsip idup dan target!! 

p/s: aku tringat dulu..aku pernah wat kje bawah org..mjengkelkan...tpakse ikut arahan org...sume nak perfect...tapi...pengalaman itu...wat aku lebih workholic!! hahhah


kenal ben stiller n jack black tak korg ni????
dorg ni...comedian fav aku lah...kalo aku buka channel 411 n 413 nmpak ada dorg blakon...
aku akan pastikan..aku tgk sampai hbs...
hahhahaha

crt ni...mpunyai nilai friendship yg tggi..dimana...nilai kawan tu...sbnrnya tak boleh byr dek duit...

aku dah repeat 3 kali movie ni...
da lama pon...hahahha

lagi satu...kawan jgn pdg serong sgt kat idea org....nnt jelez tuh mbunuh....


aku rase..cold n cool....
i love his movies lots....
layan jer kalo ada name dia.....




saper lom tgk cte ni???
angkat kaki...~~~~~~~~~~
hahhaha
rugi wok tak tgk...
romantik abis...
pernah gak nampak novel dy kat MPH...
tp tak sempat nk grab....hahahha

len kali lah nok....



llk omputih...kalo nak kawin...dorg akn wat parti bujang yg terakhir....
cter ni pon sal friendship...tp antara llk...
hohoho...
bez gak lah...
tgk lah...

No comments:

Post a Comment