Saturday, May 21, 2011

masak....

herm...herm...

bukan aku yg masak.... kembar aku yg masak...

dy masak lunch arini...menu spaghetti!! sedap...senak perut aku kkenyangan.....
hahahhah...~thx....

dy sbnrnya masak juga utk kwn aku....si lebai~anak pak imam...
td dorg jumpa...dy kata by tringin nak mkn mushroom spaghetti....so akak volunteer watkan...sebab kat B.Cottage tadi menu tuh dah tak de dah...

untung by....mak aku ckp lah....hahhaha~kene kenen sudah...

rupa akak masak tak lah exactly mcm ni....tp sedap lah!!!
sebab pakai menu angah aku ajar...hahhahah
main campak2 jerp!!!

ni ramuan utama....
kitorg still tak tau wat sos yg original lagi...
bak cpt....sebab org da lapar...sebat jer lah yg tin py kat Giant tampin tadi....


korg....

korg kalo nak mkn segera tp sedap...free...dan bbaloi...

boleh jerp mkn kat uma aku....

treat baik punya....

insyaallah...


ok pye!!
nak tgk movie!!



wassalam...

No comments:

Post a Comment