Sunday, May 22, 2011

movies this week...



Movies suggested!!!


millioner first love 
~kalo tak silap citer ni~
agak touching,romantik, n emo2...
hahahahah
status: ditonton sudah...kat KMJ mase birthday aku ke-19




Remember Me
lakonan Robert Patinson...
lakonan dia mdapat kontroversi dlm hollywood....
dia dcanangkan pelakon lelaki po***
entah lah...gosip dia pon aku tau sebab indah salu baca majalah yg aku tak bace....hahhaha
status: belum tgk...sebab tlepas tayangannya kat 413~astro



John Q

pelakon ni aku tak kenal....
mbawa tema pasal pengorbanan bapa thadap anak lelakinya....
bapa sanggup watper jer...even, jantung dia jadi taruhan...
ada suspens..dan mbuatkan aku btanda-tanya sampai nak tonton sampai habis...
status: ditonton...411~astro



fanaa
pelakon ammir kahn n kajol....
aku agak trend lakonan ammir lah skrg ni....
cter dia mst dia bawa kita mnonton ttg asyiknya cinta.....
then...dia bawa kita ttg suffernya cinta....
tapi aku bagi kredit kat dia...lakonan dia best!!!!
"rehan....i love you" ~then 'bang'!!! kajol tembak ammir sampai mati krn taknak ammir jadi pganas...
ahhahahha
status: ditonton...103~tv3




ngankung

aku tak tau brp ramai yg mula minat Sam skrg...
tapi aku suka dia bawa wataknya dlm cte ni....
bodoh2 alang dia jadi kat mata aku...
kredit kat dia....
baru2 ni kan dia baru habiskan shooting kat Korea Selatan....
pergh!!! smart seh....
wahahaha
tapi aku lebih kpd jeles...
sapa tak nak pergi kat Pulau Jeju tu...
n plot Winter Sonata....best3!!!
status: ditonton....di lappy aku

3 Idiot
sape tak tgk crt ni.....
mmg idiot lah...
cte ni...penuh nilai2 kawan...
aku dah pusing banyak kali...
boleh dikatakan....kalo ada jer siarannya kat TV..sure aku ada ngadap...
hahaha
kan bagus aku dpt kekawan yg mcm ni....
status: ditonton....lebih dari 5x




aku tak tau citer apa ni...
status: belum tonton.....akan tgk dlm mase tdekat ni.....


The Lovely Bones
crt ni amat tragis dan penuh dgn unsur suspens!!!
tema....pasal ikatan keluarga yg takkan mati
mceritakan bagaimana kuarga Salmon mbuktikan anknya mati dibunuh oleh jirannya
kredit kat pembunuh dlm cter ni...krn mampu buat aku punya darah bderau....
suspens siut!!!
status: ditonton...411~astro



bacaan aku mggu ni!!!

Kasyah: Lagend Berakhir
sekuel ketiga Lagenda Budak Setan....
tak  sempurna rasenya cinta Kasyah kalo tak habis bace buku ni

Katerina
katerina ialah sekuel ke-2 Lagenda Budak Setan

Lagenda Budak Setan
Semua pcintaan Kasyah Bmula dibuku ini...
crt penuh sadis dan emosi....
agungnya cinta blandaskan janji....
hahhah
Kasyah digambarkan sebagai watak Romeo Melayu yg sejati....
so touching....hahha




Lagenda Budak Setan the Movie
Lagenda Budak Setan dilayar perakkan...
erm....tak mdukacitakan....
krdt ats usaha pengarahnya yg bekerjakeras m'adaptasikan novel ni
status: ditonton....bersama roomate aku di KMJ~Bilik C3.13




hahahha
k thks bace!!


No comments:

Post a Comment