Sunday, May 29, 2011

sepi

rase sepi wat aku mati....
rase rindu mbuat aku sepi...

mane satu rase itu yg btandang dulu..??
hati sendiri pun tidak faham...

sepi yg enak dicengkam malam...
berbunga dipagari bintang...
senyap aku mgamatinya shingga tiada jemu....

rindu itu senyap mgikut angin....
mcari deria yg tdampar pada Sang Hakiki----

lantas,
rase ini lenyap bsama indahnya alam...

adakah rindu itu mnakjubkan??

jawapan itu belum mutlak...
krn aku sdg mnikmatinya....




~hahahahar~

mungkin kita duduk di suatu sudut....
bkumpul dgn semua rase yg celaru...
tapi bisu itu tetap mbuatkan aku kelam....



aku harap....
mereka...
yg selalu 'mnepuk' belakang aku...
tidak pernah mninggalkan aku myusuri denai hiduup yg gelap.....







p/s: rase  itu masih same spt semalam....... ^^

No comments:

Post a Comment