Monday, May 9, 2011

baru...baru

slaium : lawak utopia high reunion....

hlovate : 5 tahun 5 bulan


hlovate : versus
hlovate : Tunas

hlovate : aA + bB
buku ni disusuli dgn Tunas...mesti bace!! bezt......mula kenal dan jatuh cinta kat Hlovate ni sejak roomate aku suggest suh bace...time tuh....aku bosan gila...otak aku tepu bace buku ilmiah....then aku ngedeng lah dgn cik Diba...minta ehsan bahan bacaan....jadi dia hulurkan buku Tunas...aku mula2 mnolak...sebab takut tleka dgn alam novel.....hahhaha... ~aku pantang bace novel...satu kerjapun tak jadi.....~ tapi aku amik gak novel ni....sebab aku punya otak mmg refuse gile nak bace buku ilmiah time tuh...hah! amik ko...sekali hadap aku tak sedar 4 jam aku bace buku ni tanpa break....ayat dia mmg sempoi.....hahahh!! mmg melayan aku gtau korang...so try arh bace!!

hiasan...
mbace hobiku di kala senggang.....dan time otak kusut..rindu, tyme nak exam....dan blablablabla....hahahhah


ramlee awang murshid : adam
actually, kuarga aku...banyak gile koleksi citer beliau.....dari stat Tombirio...kitorg adik-beradik...minat gila kat tulisan beliau....mmg bezt!! banyak benda aku tak tau....yg aku dpt dr nvel beliau....input yg aku salu kongsi kat kekawan ialah mgenai Piramid....awesome!!!!!

pamplet karnival buku alaf 21....
angah mgunjungi karnival ni tyme beli novel2 ni sume....thx angah..... sbnrnya...banyak gile kot novel yg berada dlm koleksi aku adalah pemberian angah....herm...angah mmg the bezt...trimas....sayang angah!!

ramlee awang murshid : rayyan fantasi...
again...ramlee awang murshid's book...huhuhuhuh....angah kata ada kaitan dgn Laksama Sunan punya kesinambungan.....haish...tak sabar nak bace....korang tau....watak laksamana Sunan telah diuar-uarkan akan dilakon layarkan....wah....mesti best!! Laksamana Sunan adalah...pakwe imaginasi aku..... buku dia stakat ni dah ada 5....tapi ramai ke anak Melayu kat Malaysia ni minat cerita epik??? bagi aku.... cerita PGL is the bezt epic for malay story for Malaysian....wahahahhahahhah......sebab dialog Hang Tuah dalam crt tuh....sampai skrg aku ingat....sweet!!

k lah....wassalam...

p/s: pada hari aku btolak ke KL tempoh hari...petang aku dihabiskan mlepak di SR, Tampin....thanks Filza, Alif, n Jeeva krn sudi join lepak dgn aku....hehehhehe....sampai sekarang aku senyum bila ingat tyme tuh.....

No comments:

Post a Comment