Monday, May 30, 2011

40minit itu

tadi....
boleh dikatakan....
ego aku turun serendah-rendahnya...

aku pon tak tau bagaimana kekuatan dan ketabahan aku datang dari dalam diri ini....
hanya semata-mata merendahkan suis ego aku ke fasa paling rendah paling pernah aku miliki....

sewaktu aku kekok minta maaf atas kesalahan aku pon...
aku tak pernah mnundukkan ego aku serendah itu hanya utk 40minit...

insaNe????

donno....never know the clue....

clueless!!!

but u should be proud with that time i give to you.... ^^

sepernah aku ingat....
itulah pbualan aku-dia paling pjg....

da lama gila aku tak bsemuka dan bsembang dgn dia 4 mata.....

mmg aktiviti luar alam betul!!!

da berzaman dah.....
dah berabuk kot!!! dah boleh jadi muzium kalo cerita dulu2 tu aku nak buka kat sini....
mmg cerita lama yg dah tsimpan kat arkib.....
aku pon tak ingat bila kali terakhir aku bckap dgn mausia itu....hahahahah

aku diuji....
dan aku mnempuhinya....
aku tempuh dgn mletakkan ego aku diluar kotak KECEMASAN!!!

heck betol!!!!!!!!!!!!!!!!

u dumb!!!
i want put u outside from my memory lah!!!!
go away........


aku nasihatkan org........mmg aku reti....
nak nasihatkan diri sendiri....

akal dan hati aku sendiri btelagah....
macam mane rase tu nak mati????

u are my stupid memory.....


da lah...
malas nak pikir....
hati aku dah mengamuk...
tapi kotak memori aku 'tersenyum' melebar..................................... =.="







No comments:

Post a Comment