Friday, May 20, 2011

sepetang dgn Big Miss

sepetang yg lepak....~again

place : pizza hut tampin..
time : 100-330pm...


terima kasih miss....krn luangkan mase bsama saya dan aer sepetang....
first time seumur hidup saya, lecture act macam akak....

miss mmg baik...huuhuh
miss lah yg byk buka minat sy ttg fizik...
mane mgkin sy lupa...
sampai bile2 pun sy takkan lupa nama Miss Leong May Sun....
Lecture fizik paling bdedikasi layan krenah plajar...
hehheheh....

miss yg jadi kakak saat kitorg sume hmsick....tegur ksalahn kami kalo ovrboard.......
takkan lupa arh....huhuh

tp miss....
knp tadi bg soalan cepumas kat sy.....
sampai skrg sy dok pikirlah....

“hah budak ni....saya tak nak bace status dia....dah agak dah.....mesti emo....”

adoi....
merah gila kot muka saya mase tuh....
'yeker miss?? tak pasan arh tgn yg taip.....hahhahhha' ~tapi aku jawab dalam hati jer....hahhah

tp..
mcm biasa arh....
style aku...aku main tarik crita...
isi ada...antara fhm dgn tak fhm jer...
aku tak tau lah miss fhm ker tak....

dah mcm mane....
aku dah anggap dia mcm akak...
ckp pon main lepas....
ketawa mmg tak blh blah lah....

tapi...
mujur meja tu ada Mr R....
tpakse act....completely self control....
tapi kejap jer....Mr R tuh ramah sgt.....
terus aku masuk kepala mcm dia.....jadi gila....
hahhahah~org fizik kalo borak...smua benda fizik kluar....

ktorg tukar2 crt pasal environment slps matrk....
n gosip...buka crt pasal Mr NS....~maaf...

dorg tanya aku watpe duk uma....
aku jawab lah....dah dua mggu sy idup dlm alam novel n tak kua2 lagi....hahhahha

miss wat muka pelik jer dgr ayat aku....
dan lagi sekali name aku dikaitkan dgn Ahadiat Akasyah....~aku just senyum...mls nak buka crt...

tp aer....
ckp secara percuma...wat schedule aku....
“lps bgn....komp...internet...game...novel....movies times....n lain2...”~~aku kat sblh dia....nasib tak tsedak....
apa py otak budak ni...ckp main rambang pon hampir betol....hahhahah.....oleh sebab dia dah ringankan lidah bsuara....aku just gelak dan iyakan aja....
~susah betol dpt kawan kenal aku cmni...tak boleh auta...wahahha

aer....
ckp pasal benda 'luar' hati jer dgn aku....
hahhaha....tp dy treat aku baik punya....TK lah!!! ^^
syukur amat.....lps miss blah...ktorg buka 'meja' sendiri....
skejap jer...20 mnt...
kena balik...nak kejar Zuhur..


thanks a lot~~~~

3 comments:

  1. I was googling my own name, in case any students use my name wrongly and found your post. Haha... now i understand what happened few years back.. hahah... when I go back Tampin, we meet up again ok? or if you come kl/pj, find me..
    ~Miss L~

    ReplyDelete
    Replies
    1. walauweh.. blushing.. T.T"

      ok miss.. sy mmg duk kat shah alam lah.. :)

      Delete