Wednesday, May 18, 2011

start all over again....




















aku mrenungi langit....~again!!!

mmandang langit seakan bharap aku nampak future aku di langit mbiru...

apa aku bakal jadi...?

betul ker impian tu masih mampu lagi aku grab...??

ntah...- smua itu Allah punya kuasa...

aku dah berusaha sehabis upaya aku bdiri sampai hari ini...

bdiri dgn ksakitan...

mana mgkin aku lupe sakit itu...

aku bsyukur amat akhirnya aku mrasai apa mreka rase...

aku bharap aku berada dalam track yg betul...

berada dalam rahmat dan kasih-sayang-Nya...

tgolong dalam org yg bsyukur dan gembira...

insyaallah...

allah...

aku reda jika aku sakit lagi...

tapi...

biarlah sakit itu utk mdapat rahmat-Mu...

biarlah sakit itu utk senyuman mak dan ayah aku...

aku reda jika ia begitu...

insyaallah...

aku akan berusaha lagi....

krn...

banyak betul impian yg aku tulis di diari aku...

hehheheheh...

thax...ats 'tgn' yg mnepuk bahu aku...
bsyukur amat dapat bkenalan dgn kamu...
harap dapat jerit....

“helo kawan!!!!!!”
~lega dapt jerit ni kat telefon...

thax....




with full of hope....
your friend...
ary kasya...

No comments:

Post a Comment